Celebrele vaporetto chiar exista! Cum arata viitoarele ambarcatiuni de pe Bega

Gata, există dovada! Primul vaporaș din cele șapte comandate de Primăria Timișoara e aproape finalizat pe șantierul din Galați. Nu lipsește decât semnătura unui expert, care să certifice calitatea ambarcațiunii! Apoi, PMT va vira banii către constructor, iar vaporul va porni spre Timișoara.

colaj vaporas

Primul vaporaș din cele șapte contractate de Primăria Timișoara este aproape finalizat! Dacă la finele anului trecut primarul Nicolae Robu spunea că nu a văzut nicio dovadă a faptului că se lucrează la vaporetto, edilul a primit, în sfârșit, fotografii de la Galați. În imagini se poate vedea o ambarcațiune care pare aproape terminată și o alta la care se lucrează. Ce urmează? O expertiză realizată de un specialist contractat de primărie și apoi, dacă acesta își da OK-ul, la Galați va ajunge comisia de recepție. După semnarea procesului-verbal, vor fi virați primii bani către constructor. „Nu putem trimite comisia de recepție la Galați fără să avem o «pre-recepție» făcută de un expert în nave. Am contractat cu un astfel de expert, care va face o evaluare. Dacă ne dă undă verde, trimitem comisia, facem recepția și dăm banii. Vrem să vedem unul gata, nu vrem să plătim avans până nu vedem că este făcut în acord cu caietul de sarcini”, explica, la începutul săptămânii, Robu. Dacă totul este în regulă, primul vaporaș ar putea ajunge la Timișoara cel mai probabil în luna februarie.

vaporetto3

Construirea celor șapte vaporașe a fost câștigată la licitație, în luna octombrie, de SC Spat Yard SRL din Galați, care a oferit un preț de 6.9 milioane de lei. Vaporașele vor avea 12,7 metri lungime și 4,9 metri lățime, echipajul fiind de două persoane. La bordul fiecăruia pot urca 50 de persoane. Ele urmează să fie folosite atât pentru transport în comun, cât și pentru agrement. Nu se știe însă exact de când ar putea circula pe Bega. Dacă primul vaporetto este în regulă, el va fi urmat în scurt timp de cel de-al doilea. Constructorul gălățean susține că a început și lucrul la al treilea vaporaș.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Pasa de la Printul Turcesc a spus: (January 28th, 2016 at 08:45 )

Foarte faine! Va mai avea Timisoara ceva mai altceva!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat

Cu doar câteva zile înainte de alegerile pentru stabilirea viitorului preşedinte alş Asociaţiei Judeţene de Fotbal Timiş, Ioan Mureşan, unul dintre cei patru candidaţi, a făcut public programul prin care speră să-i convingă pe oamenii de fotbal din judeţ să-l aleagă. Fostul arbitru a candidat şi în urmă cu patru ani pentru funcţia supremă în fotbalul judeţean.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Salvamari pe Bega! Politistii locali fac cursuri ca sa poata patrula cu salupa

Pentru că șalupa e trasă pe dreapta până la primăvară, polițiștii locali de la Biroul de Patrulare Navală își ocupă timpul în mod constructiv. Fac cursuri de salvare de la înec, respectiv prim-ajutor, astfel încât, la vară, să știe ce să facă în situații extreme.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Salvamari pe Bega! Politistii locali fac cursuri ca sa poata patrula cu salupa

Economic vezi arhiva Economic

De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

De 4 ani. De atâta timp stă pierdut prin sertarele de la Ministerul Transporturilor proiectul descărcării către Timișoara de pe autostrada A1 la Sînandrei. Dincolo de frumoasele promisiuni ale politicienilor, orașul de pe Bega nu are ieșire la autostradă, iar șefii „drumarilor” se ascund în spatele diverselor avize. Deputatul USR Cătălin Drulă spune că, dacă ar exista voință, situația ar putea fi deblocată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Șapte zile – atât mai are termen guvernul până să fie reclamat de primarul Nicolae Robu la Comisia Europeană, pe tema vaporașelor. Edilul admite însă că n-a fost la București, să discute concret, ci a trimis doar documente, pentru că... nu era normal să meargă la guvern, înainte ca acesta să afle exact cum funcționează.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vaporasele mai asteapta 7 zile. De ce n-a batut Robu cu pumnul in masa la guvern: Nu e asta principala problema a tarii
Timișoara culturală are datoria de a-l respecta și de a-l „folosi” pe Ioan Holender. Asta spune primarul Nicolae Robu, care regretă decizia fostului director al Operei de Stat din Viena de a renunța funcția de președinte onorific al Asociaţia Timişoara Capitală Europeană a Culturii. Edilul nu a putut spune însă de ce Holender n-a prea fost „folosit” până acum de instituțiile locale de cultură.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Robu regreta decizia lui Holender si nu stie de ce Timisoara culturala l-a ignorat pana acum pe acesta
Cu doar câteva zile înainte de alegerile pentru stabilirea viitorului preşedinte alş Asociaţiei Judeţene de Fotbal Timiş, Ioan Mureşan, unul dintre cei patru candidaţi, a făcut public programul prin care speră să-i convingă pe oamenii de fotbal din judeţ să-l aleagă. Fostul arbitru a candidat şi în urmă cu patru ani pentru funcţia supremă în fotbalul judeţean.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top