Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Timiş emite adeverințele de asigurat și prin intermediul poștei electronice. Reprezentanții CJAS speră, astfel, să reducă timpul petrecut de asigurați la ghișeele instituției.
Asiguraţii care sunt la zi cu plata contribuţiei obligatorii pot solicita adeverinţa de asigurat la adresa de e-mail: adeverinteasigurat@cjastm.ro. Solicitarea va fi însoţită de o copie după cartea de identitate și va fi preluată de un angajat CJAS care va verifica situaţia asiguratului în Sistem Informatic Unic Integrat. Dacă nu vor fi găsite probleme, solicitantul va primi un e-mail de confirmare, însoţit de o copie a adeverinţei. Dacă asiguratul nu e la zi cu plata contribuţiei asigurării sociale de sănătate, el va fi anunțat tot prin e-mail și va fi invitat la sediul CJAS, pentru clarificarea situaţiei. „Dorim să creştem eficienţa cu care rezolvăm solicitările venite din partea asiguraţilor. În plus, vrem să scutim oamenii de deplasarea la sediul instituţiei noastre”, a precizat Călin Cristian Careba, preşedinte-director general al CJAS Timiș. Adeverința de asigurat este valabilă timp de trei luni.
Comentarii prin facebook