Cramele Recaş au lansat o nouă gamă de vinuri roșii. Aceasta completează portofoliul de vinuri premium, adresate industriei HoReCa, și vrea să fie prelungirea, în roșu, a gamei Sole, care se bucură deja de succes.
Prin Sole, Cramele Recaș au reușit să surprindă prospețimea zilei și razele de soare în vinuri albe și rose. Noua colecție, denumită Selene, după întruchiparea Lunii în mitologia greacă, își propune să evidențieze farmecul întunericului: vinuri negre, îndelung baricate în butoaie de stejar din pădurile franceze Allier și Jupile, cu potențial de învechire. Aceste vinuri sunt făcute din struguri de pe cele mai bune parcele de vie de pe dealurile din Recaș, culeși noaptea, pentru a-i ocroti de căldură și pentru a le proteja aroma intensă.
Această colecţie începe cu o Fetească Neagră și un Cabernet Sauvignon. Feteasca Neagră, produsă într-o ediție limitată de 6.628 de sticle, este personificarea unei senzații pe care a avut-o Hartley Smithers, vinificatorul australian al Cramelor Recaș, când a descoperit adevăratul potențial al soiului port-drapel al României. Cabernet Sauvignon-ul este pregnant și a fost baricat 12 luni, sub atenta îndrumare a sicilianului Vito Gambino, vinificatorul cramei Planeta. Pentru a fi adus la potențialul maxim, Cabernet-ul nu a fost încă lansat în piață.
Noua Fetească Neagră din gama Selene se găsește deja în rețelele HoReCa și în magazinele partenere din toată țara. Cramele Recaş, societate româno-britanică, deține aproximativ 1.000 hectare de viță de vie și este unul din principalii producători de vin din România.
Comentarii prin facebook