O veche baracă dărăpănată de pe Cheile Nerei s-ar putea transforma în magazin pentru produse tradiționale. Proiectul propus de un grup de entuziaşti din judeţul Caraş-Severin, care vor să promoveze o zona extrem de frumoasă, dar aproape necunoscută pentru cei mai mulți români, are nevoie de cât mai multe voturi.
Proiectul magazinului turistic pitoresc, care ar urma să pună în valoare produsele autohotone, este pe lista de votare în comunitatea online „Țara lui Andrei”. „Tinerii meșteșugari și eco-turismul” este o idee care poartă girul lui Grațian Mihăilescu, al arhitectului Dan Cincu, al lui Cătălin Gavrilă de la Bike Attack, al lui Radu Anderca de la Caraș Adventure și al primarului comunei Sasca Montană, Ion Poplicean.
„Este o șansă unică pentru turismul bănăţean de a deveni cunoscut la nivel național. Membrii comunității se pot implica direct în această promovare. Nu trebuie decât să introducă numele, prenumele, adresa de mail și numărul de telefon și astfel pot vota pentru «Tinerii meșteșugari și eco-turismul»”, spune Grațian Mihăilescu. Dacă vreți să votați pentru finanţarea acestui proiect trebuie să accesați link-ul http://www.taraluiandrei.ro/idei-din-tla/proiect-tineri-mestesugari-si-eco-turismul-id-427-cmsid-65#project-tab2.
Magazinul turistic de pe Cheile Nerei va oferi o vizibilitate mai mare produselor naturale din zonă și a celor de artizanat, iar vânzători ar fi măicuțele de la mănăstirea Nera. Magazinul ultramodern va fi ridicat pe locul unei barăci dărăpănate. Peste 10.000 de turiști ar putea trece pragul acestuia în următorii doi ani, iar sute de localnici vor folosi noua construcție drept stație de autobuz. Pe termen lung, site-ul construit de tinerii voluntari va fi accesat de mii de persoane, români și străini, care vor afla detalii despre frumusețile de pe Cheile Nerei. Site-ul va fi administrat de voluntari, va promova eco-turismul și va oferi răspunsuri celor interesați de vizitarea zonei.
Comentarii prin facebook