Odiseea contractului pentru construcția lotului 2 al Autostrăzii Timișoara – Lugoj nu se mai termină. Ultima licitație a fost contestată în instanță, așa că nu sunt șanse ca lucrarea să înceapă prea curând.
După mai multe licitații eșuate, în vară a avut loc o nouă încercare pentru atribuirea proiectării și construcției acestui tronson de autostradă. Participanții la licitație au fost însă la egalitate. Pentru a nu ajunge la alte amânări, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADR) a căutat alte criterii pentru departajarea firmelor, anunțând drept câștigător asocierea dintre Tirena Scavi și Societa Italiana. Perdanții licitației, asocierea Selina – Dobrostav – Sodi Construcții, a făcut însă contestație la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC). Această din urmă instituție a respins contestația pe data de 12 octombrie și lucrurile păreau să fie clare. Cei de la Selina nu s-au lăsat însă și, în urmă cu câteva zile, a făcut o plângere împotriva CNADR la Curtea de Apel București. Lotul 2 al tronsonului de autostradă Timișoara – Lugoj are o lungime de 25 de kilometri, iar valoarea proiectului este de 89 de milioane de euro.
Comentarii prin facebook