Șoferii de taxi din Timișoara trebuie să se prezinte, în perioada imediat următoare, la primărie, pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiilor. Conform legii, o autorizaţie taxi sau o copie conformă deţinută pentru un autovehicul poate fi prelungită, la cerere, pentru cinci ani, cu menţinerea obligatorie a aceluiaşi număr de ordine, dacă sunt îndeplinite anumite condiţii.
În perioada 20 ianuarie – 14 februarie, toţi transportatorii autorizaţi persoane fizice, întreprinderi familiale şi persoane juridice vor depune la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12) documentaţia completă necesară prelungirii autorizațiilor. Documentele vor fi depuse în xerocopie, însoţite de actul în original, pentru verificarea autenticităţii acestora. Este vorba despre o cerere tip a transportatorului autorizat, autorizația de taxi, certificatul de înmatriculare și cartea de identitate a autovehiculului, care trebuie să fie de culoare albă sau galbenă, certificatul de agreare emis de RAR, declarația pe propria răspundere privind modul în care este asigurata dispecerizarea, declaraţie pe propria răspundere privind dotările autovehiculului, registrul jurnal de încasări și plăți (numai pagina cu totalul încasărilor) pe ultimii cinci ani, pentru persoane fizice autorizate și întreprinderi familiale, respectiv fişa contului de venituri în care s-au înregistrat veniturile din activitatea de taxi (numai pagina cu totalul încasărilor) pe ultimii cinci ani, pentru persoane juridice, și certificatul de înregistrare la Registrul Comerţului. Programarea pe zile în vederea ridicării autorizaţiilor taxi pentru transportatorii a căror documentaţie este completă va fi afişată în 28 februarie, pe site-ul PMT şi la sediul Serviciului Transport şi Siguranţa Circulaţiei din Piaţa Libertăţii, nr. 1. Actele vor fi eliberate cu începere din 3 martie.
Comentarii prin facebook