Un tânăr din Timișoara a reușit să obțină un loc pe podium la cea mai importantă competiție pentru comunitatea online din România. Totul, grație unui proiect născut în urma unei întâlniri cu un artist cu probleme de auz, care, din cauza dizabilității sale, nu era deloc promovat.
Timișoreanul Călin Balea a ocupat locul al doilea la Conferința Națională Webstock, la categoria Visual. Inițial, aici au fost înscrise proiecte din toată țara, dar numai nouă au fost selectate în faza finală. Printre acestea s-a numărat și cel al tânărului de 23 de ani, care a participat la competiție cu proiectul echipei CreaARTiv3, pe care o coordonează începând cu anul 2012. Proiectul CreARTiv3 încearcă să ofere prin site o experiență vizuală plăcută, combinată cu o doză de utilitate. Prin site se pot plasa ușor comenzi sau solicitări de oferte pentru o varietate de servicii artistice, de la realizarea de picturi personalizate, la servicii de design grafic. Călin Balea este absolvent al Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara. În timpul studiilor acesta a început, din pasiune, să aprofundeze cunoștințe de design grafic și marketing online. „La începutul primului an de facultate am cunoscut un caricaturist surd care nu era promovat din cauza dizabilității lui. Am creat un blog simplu, un logo și am început să experimentez cu diferite canale de promovare. Nu după mult timp, mi-am dat seama că abilitățile artistului cu care lucram atunci erau prea puține în comparație cu cerințele clienților. Am hotărât să încep să dezvolt ideea și am stabilit colaborări cu alți doi artiști. Împreună cu ei am creat proiectul CreARTiv3”, povestește Călin Balea. Premiile Webstock se acordă celor mai creative și inedite proiecte și campanii în Social Media. Proiectele înscrise au fost evaluate de un juriu format din 18 persoane, experți în marketing și din agenții, însă în aprecierea proiectelor a contat foarte mult și experiența generală oferită de platforma online.
Comentarii prin facebook