O singură firmă s-a arătat interesată de gestionarea problemei câinilor fără stăpân din Timișoara. Marți a fost ultima zi în care au putut fi depuse ofertele, care urmează acum să fie analizate. Primăria nu mai are contract cu o firmă de ecarisaj din luna februarie.
Marți, 11 noiembrie 2014, ora 11 – acesta a fost data limită până la care s-au putut depune, la primărie, oferte pentru gestionarea câinilor fără stăpân din Timișoara. Există deja un regulament privind gestionarea câinilor cu și fără stăpân și, ulterior, a fost întocmit și unul separat, special pentru licitația care urmează să stabilească firma care va presta serviciile de ecarisaj. Regulamentul pentru viitorul operator al acestui serviciu este destul de strict și una dintre noutăți este aceea că firma va avea „obligația să plătească despăgubiri persoanelor fizice pentru traumele suferite din cauza agresiunii câinilor fără stăpân de pe domeniul public al Municipiului Timisoara, stabilite prin hotărâri ale instanțelor de judecată, definitive și irevocabile”. O altă noutate ar fi că, în funcție de numărul de sesizări privind cazurile de persoane mușcate de câinii vagabonzi, firma poate fi drastic penalizată. La momentul în care a fost făcut public acest regulament, Ionel Pușcaș, șeful Danyflor, spunea că intenționează să participe la licitația organinzată de municipalitate.
După expirarea termenului limită, marți, s-a constatat că singură societate, pe care reprezentanții municipalității spun că nu o pot nominaliza deocamdată, a depus o ofertă care urmează să fie analizată. Noul contract va fi valabil timp de trei ani și are o valoare de 3,5 milioane de lei, fără TVA. Acum câteva săptămâni, primarul Nicolae Robu spunea că ar prefera ca noul contract să fie valabil doar un an, interval în care municipalitatea ar urma să decidă dacă este sau nu rentabil să-și înființeze propriul serviciu de ecarisaj.
Citește și: Ca sa nu mai stea cu maidanezii pe strazi, primaria ar putea avea propriii hingheri
Comentarii prin facebook