A noua ediție a Târgului de Paști, organizat de Primăria Timişoara și Casa de Cultură, va avea loc în perioada 16 aprilie – 4 mai. Comercianții care vor să ocupe căsuțele din Piața Victoriei se pot înscrie de marți, 22 martie.
Târgul de Paști din centrul Timișoarei va fi organizat, în acest an, în perioada 16 aprilie – 4 mai. Comercianţii interesaţi pot depune, în perioada 22 – 29 martie, la Primăria Timişoara, camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, la ghişeele nr. 8 şi nr. 9, pentru Direcţia Comunicare (orar: luni, miercuri, joi, vineri, 8,30 – 16,30, şi marţi, 8,30 – 18,30) dosarele care urmează să fie analizate de reprezentanții municipalității. Acestea trebuie să conțină un formular tip, CD cu pozele şi lista produselor comercializate, poze ale căsuţei, în cazul în care comerciantul deţine căsuţă, copii xerox după actele firmei sau dovada faptului că agentul economic este constituit într-una din modalităţile prevăzute de lege în vederea desfăşurării de activităţi cu scop lucrativ, certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate. Cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al DSVSA Timiş. Târgul de Paște va costa bugetul local 200.000 de lei. Banii merg către firme care asigură cabluri electrice, becuri, baterii, prelungitoare, mufe speak on, becuri, neon, cabluri pentru branșamente, siguranțe și tablouri electrice pentru căsuțe. Cuibul de ouă care va fi amplasat pe platoul din fața Operei va costa 30.000 lei, iar montarea și demontarea ornamentelor pascale, 20.000 lei. Alți bani merg către montarea-demontarea panourilor, branșarea – debranșarea la curent electric, sonorizare, lumini și efecte de lumini, dar și către „servicii artistice ansamblul Timișul”. Cea mai interesantă achiziție rămâne însă cea de „consultanță în marketing și publicitate”, pentru care bugetul local va plăti 15.000 lei către o persoană fizică.
Comentarii prin facebook