Sunt 150 de milioane de lei de la guvern pentru drumuri judetene. Cand incepe primul santier si care e cel mai complicat

O parte din cele 10 drumuri județene care vor primi bani prin PNDL intră în șantier anul viitor. Care dintre ele nu se știe însă. Cea mai scumpă lucrare este la Moșnița Veche: costă aproape 35 de milioane de lei, din care peste 32 de milioane de la guvern. În total, vor fi modernizați 70 de kilometri.

Ministerul Dezvoltării a alocat Timișului, prin Programul Național de Dezvoltare Locală, ediția a II-a, o sumă totală de 751,18 milioane de lei, pentru lucrări de infrastructură, școli, grădinițe și dispensare. Consiliul Județean Timiș are 10 proiecte aprobate, în valoare de 150 de milioane de lei. Toate se referă la modernizarea unor drumuri județene. Printre acestea, și mult așteptata extindere la patru benzi a drumului spre Moșnița Nouă, dar și a celui către aeroport. Contractele de finanțare au fost semnate, însă nu este foarte clar când vor începe lucrările efectiv și care vor fi primele șosele intrate în șantier. Președintele CJ Timiș, Călin Dobra, spune că depinde de mai mulți factori. „Am dat drumul la unele la proiectare. Altele au proiecte mai vechi și am dat drumul la actualizare. În primăvară sper să am toată documentația, să scoatem la licitație execuția. În mod normal, în toamna lui 2018, ar trebui să înceapă lucrările la unele dintre aceste drumuri. Nu chiar la toate, știți cum e, pot să fie contestații… Drumul de la Moșnița, pe patru benzi, are o valoare destul de mare, acolo va fi cea mai mare bătaie de cap. Cel de la aeroport este mai scurt. În toamna lui 2018, normal ar fi să demarăm lucrările la unele dintre ele. Cele de prin județ sunt mai ușoare”, spune Dobra. N total, prin PNDL vor fi modernizați aproape 70 de kilometri de drum județean.

Pentru ce primește bani CJ Timiș

Asfaltare DJ 588 B Roviniţa Mare – Percosova – Gherman
Sectorul propus pentru reabilitare are 13,5 km lungime. Lucrările costă 27,8 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 26,2 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Asfaltare DJ 591 C, sector DN 6 – Săcălaz
Sectorul propus pentru modernizare are 5,01 km lungime. Lucrările costă 7,5 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 7,2 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Asfaltare DJ 593 A – sector Sânmartinu Sârbesc – Sânmartinu Maghiar, km 8+270-km 13+180
Sectorul propus pentru modernizare are 4,91 km lungime. Lucrările costă 6,1 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 5,86 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Asfaltare DJ 609 Valea Lungă Romană – Cliciova, km 7+800-12+730
Sectorul propus pentru modernizare are 4,93 km lungime. Lucrările costă 6,8 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 6,4 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Asfaltare drum județean DJ 592 B, Șipet – Folea, km 34+030-38+170
Sectorul propus pentru modernizare are 4,14 km lungime. Lucrările costă 6,57 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 6,2 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Lărgire la 4 benzi de circulație DJ 592 Timișoara – Moșnița Nouă
Sectorul propus pentru modernizare are 4,1 km lungime. Lucrările costă 34,4 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 32,03 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Modernizare DJ 572 Lucareț – limită județul Arad
Sectorul propus pentru modernizare are 7,83 km lungime. Lucrările costă 12,6 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 11,97 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Modernizare DJ 693, Seceani – Fibiș, km 45+211- km 53+711
Sectorul propus pentru modernizare are 8,5 km lungime. Lucrările costă 17,3 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 16,5 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Modernizare și reabilitare DJ 609 F Bazoșu Nou – Bazoș – Recaș
Sectorul propus pentru modernizare are 13,6 km lungime. Lucrările costă 22,7 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 21,3 milioane. Restul va fi acoperit din fonduri proprii ale CJ.

Sporire capacitate de circulație pe DJ 609 D, Centura ocolitoare Timișoara – Aeroport
Sectorul propus pentru modernizare are 2,53 km lungime. Lucrările costă 18,1 milioane de lei, din care prin PNDL vor veni 15.03 milioane.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

nero a spus: (December 28th, 2017 at 10:14 )

Asta e o Manie, marlanie bolnava la noi in Romania, …..stiti cum e, pot fi si contestatii, ……pai nu is ai vostrii la guvernare, nu au 60% in Parlament, ????? au schimbat la foc continuu legi strategice si nu pot inlocui doua, trei paragrafe din legea serviciilor, achizitiilor publice.
Crasa indolenta pe fata, sifonare de fonduri. asa va fi pana cand va exista si ultimul roman pe planeta asta. clar nu va incepe nici un santier in 2018, se vor bloca in studii si parastudii. si se vor fi terminat res. financiare, iar se va lua de la capat si tot asa…..cetateanul va circula pe camp.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

USR propune sera-laborator cu plante exotice, in loc de fantana muzicala, in Parcul Botanic

Treceri de pietoni luminate, toalete publice demne de un oraș din UE, o seră educațională în loc de fântână muzicală sau o cale ferată directă de la aeroport. Sunt propunerile pe care USR Timiș vrea să le facă pentru bugetul pe 2018 al Primăriei Timișoara și pentru care a făcut fișe detaliate, cu costuri și ce ar presupune astfel de investiții.
Citeşte tot articolul Citeste articolul USR propune sera-laborator cu plante exotice, in loc de fantana muzicala, in Parcul Botanic
MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Vaci sau ciori. Așa le-ar „gratula” medicul Mihai Ionac, șeful Secției de Chirurgie Vasculară de la Spitalul Județean din Timișoara, pe asistentele și infirmierele cu care lucrează. Scandalul este în toi, după ce la adresa lui Ionac s-au adunat mai multe plângeri. Chirurgul spune însă că totul este o înscenare și dă vina pe conducerea SCJUT.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Chirurgul Mihai Ionac, acuzat de limbaj suburban de medici si asistente de la Judetean
Angajații de la STPT depun, luni, la Primăria Timișoara, o petiție prin care își cer salariile restante. Oamenii nu vor să intre în grevă, pentru că nu vor să le facă viața amară călătorilor, dar spun că este un ultimatum adresat primăriei. Directorul adjunct al STPT, Nicu Bitea, afirmă că se vor face plăți săptămâna viitoare.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Angajatii STPT, cu petitia la primarie. Lider de sindicat: Nu vrem greva, dar acum lucram pe datorie
Treceri de pietoni luminate, toalete publice demne de un oraș din UE, o seră educațională în loc de fântână muzicală sau o cale ferată directă de la aeroport. Sunt propunerile pe care USR Timiș vrea să le facă pentru bugetul pe 2018 al Primăriei Timișoara și pentru care a făcut fișe detaliate, cu costuri și ce ar presupune astfel de investiții.
Citeşte tot articolul Citeste articolul USR propune sera-laborator cu plante exotice, in loc de fantana muzicala, in Parcul Botanic
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top