În pas de melc. Șantierele din Iosefin nu țin cont de… modernizarea în forță / FOTO

Cu ordine de începere a lucrărilor date acum aproape o lună și jumătate, pe podurile din Iosefin nu s-a lucrat încă aproape nimic. Pe Podul Dragalina sunt restricții de aproape două săptămâni și nici tramvaiele nu mai merg către gară, iar Podul Eroilor a fost închis de 1 iunie. Teoretic, șantierele ar trebui terminate la începutul lui 2019.

Ordinele de începere a lucrărilor la cele două poduri au fost date pe 24 aprilie, dată de la care începe să „curgă” termenul de realizare, dar abia o lună mai târziu s-a decis suspendarea circulației tramvaielor pe Podul Dragalina, cu restricții de trafic. Podul Eroilor a fost închis pe 1 iunie. De lucrat nu s-a lucrat cine știe ce. Luni, 4 iunie, în jurul orei 14, pe Podul Dragalina nu era nimeni, doar un utilaj stătea cuminte după o plasă de protecție. Muncitorii au apărut după ora 16 și au început să spargă asfaltul. Pe Podul Eroilor a fost scoasă piatra cubică, iar o parte din balustradă a fost, la rândul ei, spartă. Trecătorii… trec fără mare stres prin șantier.

La Podul Dragalina, licitația a fost adjudecată de SC Tehnodomus din Arad, pentru o sumă de 7,2 milioane de lei, cu tot cu TVA. Durata contractului este de 10 luni, de la data semnării ordinului de începere a lucrărilor. La Podul Eroilor, executant este asocierea Super Construct – Pod Construct, la un preț de 4,13 milioane de lei, cu tot cu TVA. „În urma expertizei tehnice s-a constatat: starea necorespunzătoare a elementelor de rezistenţă care susţin calea, a infrastructurii şi a aparatelor de reazem; degradări ale malurilor şi modificări de albie; degradări în zona carosabilă şi trotuare. Datorită faptului că traficul care se desfăşoară este foarte intens, este necesară mărirea numărului benzilor de circulaţie, executarea pistelor de biciclişti şi modernizarea trotuarelor”, se preciza în HCL prin care a fost aprobat studiul de fezabilitate pentru aceste lucrări. Cea mai mare parte a banilor vine de la guvern, prin PNDL II. Dacă s-ar lucra „șnur”, podurile ar trebui să fie gata cel târziu în februarie 2019. Având în vedere însă că o să vină iarna, care va aduce cu ea o pauză de minimum 4 luni, șantierele vor fi închise, cel mai probabil, în vara anului viitor.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

dn6

Cozi kilometrice pe DN6, între Domașnea și Buchin. Se lucrează și în următoarele 2 săptămâni

Răbdare – de asta aveți nevoie dacă, în această perioadă, trebuie să circulați pe DN6, între Cornea și Caransebeș. Se lucrează pe tronsonul Buchin – Domașnea și, pe anumite porțiuni, se circulă pe un singur fir. Așteptarea poate dura și 20 de minute.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cozi kilometrice pe DN6, între Domașnea și Buchin. Se lucrează și în următoarele 2 săptămâni

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com