Greu cu copy/paste la PMT. De ce membrii CA de la STPT trebuia să se priceapă la autostrăzi

Dacă te ocupi de transportul în comun poate ar fi bine să te pricepi la asta, nu la construirea de autostrăzi. Și-au dat seama de asta, după vreo 3 săptămâni, și specialiștii din Primăria Timișoara! STPT ocupă nu mai puțin de 7 puncte pe ordinea de zi a plenului CL de marți, 17 iulie.
stpt
Pe 22 iunie, CL Timișoara aproba raportul pentru numirile finale, întocmit de comisia de selecţie, în vederea desemnării membrilor Consiliului de Administraţie la Societatea de Transport Public Timişoara S.A. Procedura a fost una cu cântec. S-au înscris 14 candidați pe 9 locuri anunțate inițial: Constantin Avram Stănușoiu (fost președinte PNL Sânnicolau Mare), Nicolae Bitea (consilier județean PNL), Cosmin Buboi (vicepreședinte PNL Timiș și consilier județean), Culiță Chiș (șef Direcția Edilitară din primărie), Adrian Teodor Crișan, Ioan Goia (fost director STPT), Cătălin Iapă (consilier al primarului Nicolae Robu), Sorin Karagena, Marian Mocan, Andrei Oltenacu, Nastasia Pop, Dumitru Popovici (membru PNL, fost șef al Finanțelor Timiș), Sorin Supuran (la acea vreme vicepreședinte PNL Timiș) și Daniel Cosmin Țepeș. Au fost 2 faze de selecție: una a dosarelor și un interviu, ale cărui rezultate au fost anunțate foarte târziu și au venit cu surprize. Doar 7 candidați au făcut punctajul minim, cu primul sub linie fostul director Ioan Goia. Consilierii locali au validat raportul comisiei de selecție, conform căruia din CA de la STPT fac parte Chiș Culiță, care a fost cel mai bun la interviu, Sorin Supuran, Marian Mocan, Constantin Avram Stănușoiu, Cătălin Iapă, Nicolae Bitea și Cosmin Buboi. Conform declarațiilor ulterioare ale primarului Nicolae Robu, societatea de transport poate funcționa foarte bine și cu un CA format din 7 membri, nu 9, cum fusese anunțat inițial.

Și totuși, la 3 săptămâni de la validarea raportului respectiv, STPT revine pe ordinea de zi a plenului CL Timișoara, cu nu mai puțin de 3 chestiuni. Una dintre ele se referă la „rectificarea pct-ului 1 din Anexa 1 la HCL nr. 328/22.06.2018 privind aprobarea Raportului pentru numirile finale”. Cităm exact: „Expertul independent – Cabinet individual de psihologie Delia Vîrgă, propune şi recomandă profilul candidatului cu următoarele competenţe, trăsături şi cerinţe: Competenţe specifice sectorului (cunoştinţe în domeniul lucrărilor de construcţii ale drumurilor şi autostrăzilor, cunoaşterea proceselor tehnologice/operaţionale în domeniul lucrărilor de construcţii ale drumurilor şi autostrăzilor”. Ați înțeles? Cei care fac parte din CA de la STPT trebuie să fie specialiști în drumuri și autostrăzi, să se „știe” cu mixturile asfaltice și alte chestiuni legate de infrastructura rutieră! Specialiștii din primărie și-au dat totuși seama, cu oarece întârziere, că nu dă bine, așa că articolul va fi modificat astfel încât candidatul ideal să aibă „competenţe specifice sectorului (cunoştinţe în domeniul transporturilor de călători, cunoaşterea proceselor tehnologice/operaţionale în domeniul transportului public de călători)”. E greu când documentele oficiale se fac pe sistemul copy / paste, fără un cap limpede care să și citească…

A doua problemă care va ajunge pe ordinea de zi a plenului este legată de plângerile prealabile făcute de unii dintre candidații respinși la procedua de selecție. Este vorba, de fapt, despre „adrese privind plângerea prealabilă formulată împotriva HCL 328 / 22.06.2018 privind aprobarea raportului pentru numirile finale întocmit de către Comisia de selecție, în vederea ocupării posturilor vacante de membri în Consiliul de Administrație la Societatea de Transport Public Timișoara SA”. Sunt nu mai puțin de 5 la număr, ele fiind depuse de Daniel Cosmin Țepeș, Teodor-Adrian Crișan, Sorin Karagena, Dumitru Popovici și Ioan Goia. Doar 2 din cei 7 respinși au considerat că nu este necesar să-și mai bată capul, unul dintre ei fiind subordonat al lui Culiță Chiș, la Direcția Edilitară.

De asemenea, Executivul PMT va încerca, marți, să treacă din nou proiectul privind delegarea, prin atribuire directă, către STPT a serviciului de întreținere a iluminatului public. Acesta a căzut la vot în plenul precedent și rămâne de văzut dacă va fi adoptat marți.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

Radu Moraru a spus: (iulie 16th, 2018 at 15:57 )

N-am citit articolul pentru ca m-a zgariat pe ochi titlul „Greu cu copy/paste la PMT. De ce membrii CA de la STPT trebuia să se priceapă la autostrăzi”. Cum doamna Otilia, membrii … trebuia? Membrii e doar unul, ca sa va citez.
P.S. Sunt convins ca in cel mai scurt timp titlul va fi corectat (fara nicio explicatie, scuza) in asa fel incat comentariul meu nu va avea sens, dar m-am obisnuit cu asta. Ca doar suntem deontologi, nu-i asa?

 
anteconbega a spus: (iulie 17th, 2018 at 08:02 )

Uf, uf, iaca un blogăr mai rău decât Radu Moraru de la Naşul TV! Răbdare şi tutun, dna Otilia a fost în concediu şi se va readapta rapid rigorilor gramaticale ale unui site de dimensiunea debanat.ro. Cine nu greşeşte, nu travaiază, vorba dnei Veorica-Vasilica, o gurmandă angoasată a limbii franceze populare.

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

MNB – Muzeul Național al Banatului

Politica vezi arhiva Politica

CCIAT

Sport vezi arhiva Sport

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Venom vine din lumea benzilor desenate, ca majoritatea supereroilor, fie ei DC Comics sau Marvel. Însă, spre deosebire de majoritatea, Venom nu reușește să aibă o voce originală. În unele secvențe pare un fel de Spider-Man, în altele un Batman (Venom apare în Spider-Man 3). Rău și bun în același personaj, dual și el, extraterestru...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Tom Hardy se străduiește să fie Venom
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top