Sunt temperaturi de vară, dar Direcția Regională de Drumuri și Poduri își face… sanie. Mai exact, a semnat contractele de deszăpezire pentru 2017/2018, pentru toate drumurile naționale și loturile de autostradă pe care le are în grijă. Suma totală depășește 18 milioane de lei.
„Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara a finalizat astăzi, 19 octombrie, procedurile de semnare a contractelor subsecvente, parte componentă a acordurilor cadru, pentru întreţinerea curentă pe timp de iarnă 2017-2018. La nivelul DRDP Timișoara, există contracte pentru toate drumurile naționale aflate în administrare, precum și pentru loturile de autostradă”, a transmis Cristian Ispravnic, noul director al DRDP Timișoara.
Situația contractelor este următoarea:
- Lotul 1 – SDN Arad – SC Diferit SRL – valoare contract: 2.23 milioane lei
- Lotul 2 – SDN Caransebeș – Asocierea SC Riposta Trans SRL & SC Athos Com SRL – valoare contract: 2.24 milioane lei
- Lotul 3 – SDN Deva – Asocierea SC Giga Rena SRL & SC Instal Ros SRL – valoare contract: 2.12 milioane lei
- Lotul 4 – SDN Orșova – SC Route Center Construct SRL – valoare contract: 2.7 milioane lei
- Lotul 5 – SDN Timișoara – Asocierea SC Riposta Trans SRL & SC Athos Com SRL – valoare contract: 2.83 milioane lei
- Lotul 6 – A 1 Cunța – Ilia – SC Diferit SRL – valoare contract: 1.8 milioane lei
- Lotul 7 – A1 Ilia – Remetea Mare – SC Tredeco Holding SRL – valoare contract: 2.29 milioane lei
- Lotul 8 – A1 Remetea Mare – Nădlac – SC Tredeco Holding SRL – valoare contract: 2.04 milioane lei
Cu doar câteva zile înainte de a fi demis, fostul ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, declara, la Timișoara, că directorii de DRDP-uri ar putea fi destituiți fără comentarii, dacă deszăpezirea nu merge cum trebuie. Ministrul Transporturilor susține că a decis și schimbarea procedurii după care se va desfășura deszăpezirea. „Prim-ministrul Mihai Tudose a spus că dorește ca deszăpezirea să se facă în 12 ore și noi încercăm să ne menținem în acest termen. Suntem strâns legați și de condițiile meteo, dar și de înțelegerea participanților la trafic, ca în momentul în care sunt condiții meteo nefavorabile se intervine pentru decongestionarea zăpezii de pe carosabil în momentul când nu avem autovehicule blocate pe DN-uri sau pe autostrăzi. Altfel, prioritatea numărul 1 se transformă în salvarea vieților omenești. Pe componenta de iarnă, toți directorii de DRDP sper să fi înțeles foarte clar: nu voi face niciun rabat de la a demite pe oricare dintre ei care nu-și face activitatea așa cum trebuie”, spunea Cuc.
Comentarii prin facebook