Timișorenii nu se înghesuie să facă voluntariat pentru promovarea orașului lor drept viitoare Capitală Culturală Europeană. Doar trei candidați au răspuns apelului public lansat de primarul Nicolae Robu. Între timp însă, va demara campania de lipit afișe şi bannere de 400.000 de lei.
Primarul Nicolae Robu caută încă voluntari care să lucreze la strategia pentru titlul de Capitală Culturală Europeană. Deocamdată, doar trei timișoreni s-au arătat interesați. Robu susține însă a mai vorbit cu câţiva. „Cu voluntarii lucrurile nu au mers prea bine. Sunt destul de puţini cei care s-au înscris, erau trei ultima dată când m-am informat, dar sper ca, în urma reiterării îndemnurilor, de la mine şi de la alţii, numărul timişorenilor care au un cuvânt de spus în domeniul cultural să crească. Am mai vorbit cu câţiva care mi-au spus că ar vrea să participe”, a declarat edilul șef. Voluntarii vor fi şi din PNL, dar Nicolae Robu a declarat că nu asta e important: „Nu vom ţine seama de culoarea politică, de simpatiile politice. Chiar este un demers pentru Timişoara, unul cultural, şi nu are nimeni voie să facă diferenţieri după astfel e criterii”.
Între timp, va demara campania de lipit afișe și bannere, care va costa 400.000 de lei. Prețul nu i se pare prea mare primarului Timișoarei. „Costurile sunt în funcţie de extensia acestei acţiuni. Există tarife consacrate pe piaţă şi dacă dorim să fim prezenţi în cât mai multe locuri cu această candidatură nimeni nu ne scuteşte de plată. Or, cei care au făcut socoteala – şi asta nu a făcut-o primăria, ci Asociaţia Timişoara Capitală Culturală Europeană – au ajuns la concluzia că atâta ar costa pentru numărul de locaţii în care ar fi bine să ne promovăm”, a declarat Robu. Afișele și bannerele care vor promova candidatura Timișoarei vor apărea atât în oraşul de pe Bega, cât şi în Bucureşti, Sibiu, Oradea, Arad, Deva, Lugoj şi Reşiţa.
Comentarii prin facebook