Nicolae Robu a anunțat, marți, că primăria a finalizat licitațiile pentru contractarea firmelor care se vor ocupa de întreţinerea străzilor din oraş. Jumătate din cele șase sectoare în care a fost împărțită Timișoara a revenit eternei SDM.
„În sfârşit, am reuşit să încheiem cu succes licitaţiile pentru contractarea firmelor care să întreţină carosabilul. Sunt contracte generice pe o perioadă de patru ani. Oraşul a fost împărţit pe şase sectoare pentru a asigura şanse mai mari ca reparaţiile să decurgă în bune condiţii”, spune primarul Nicolae Robu. De sectoarele unu şi trei se va ocupa firma Superconstruct, sectorul doi revine firmei Sylc Con Trans, iar restul merg către SDM. Valoarea contractului este de 15 milioane de lei fără TVA, pentru fiecare sector.
„Vom face o rectificare de buget în următoarea şedinţă de consiliu local pentru a asigura sumele necesare intervenţiei în toate cele şase sectoare. Abia acum ne vom putea ocupa în mod foarte serios de repararea carosabilului din oraş. Pentru întreţinerea trotuarelor licitaţia nu este finalizată”, a mai spus Robu. Declarația lui e ciudată, în contextul în care, în programul electoral, liberalul se lăuda că, în șase luni de la preluarea funcției, va astupa toate gropile din oraș.
În plus, rămâne de văzut cum se va descurca SDM cu jumătate de oraș, firma fiind angrenată deja în lucrări de mari anvergură: pasajul Michelangelo, reabilitarea străzii Musicescu și lărgirea la patru benzi a șoselei spre Giroc. Lucrarea de pe strada Cloșca, executată tot de SDM, e aproape de finalizare. În primăvara, CL Timișoara a dat un milion de euro SDM, aflată în prag de închidere, deși începuse șantierul la Michelangelo.
Comentarii prin facebook