Exasperat de felul în care toți marii furnizori de utilități își tratează clienții, deputatul Cătălin Tiuch vrea să-i ajute pe timișeni să se organizeze în „lupta” împotriva celor care doar promit servicii de calitate. Asta, după ce toate interpelările sale din parlament au dat rezultate doar pe perioade foarte scurte de timp.
Bezna de pe străzile din Timișoara, „compensată” de becurile care ard câteodată cât e ziua de lungă, a devenit deja o obișnuință. La fel se întâmplă și cu penele de curent care afectează consumatorii casnici, oameni trezindu-se, și nu de puține ori, cu aparatura „prăjită” de desele variații de tensiune. Clienții sunt însă neputincioși în fața furnizorilor de utilități, mai ales când vorbim despre monopol, așa cum este și cazul Enel. Sesizat de oameni care se confruntă frecvent cu astfel de probleme, deputatul Cătălin Tiuch a făcut mai multe interpelări în parlament, însă rezultatele – acolo unde au existat – au fost doar pe termen foarte scurt. Social-democratul are acum o altă idee. „Timișenii care au de-a face cu furnizorii de servicii sunt tratați cu dispreț, iar nouă, ca reprezentanți ai lor, ne este aproape imposibil să intervenim în această relație între furnizorii de servicii și consumatori. Am făcut interpelări, am tras semnale de alarmă către instituțiile care verifică furnizorii de servicii, însă, din păcate, se revine la disprețul față de consumatori. Acum am vrea să înființăm în Timiș un ONG, un fel de asociație a consumatorilor, care să adune petiții de la toți oamenii nemulțumiți de diferite tipuri de servicii, și să mergem cu ele, în mod democratic, la toate instituțiile care ar putea să intervină și să ne asigure că primim acele servicii europene”, spune Tiuch. La Timișoara, dar și în județul Timiș, penele de curent sunt o obișnuință, iar furnizorul de energie electrică susține că remediază toate problemele în timpul legal.
Comentarii prin facebook