Bucuresti si Munchen, cele mai cautate destinatii de pe Aeroportul Timisoara

Aeroportul Internaţional Timişoara termină anul cu peste 1,16 milioane de pasageri, mai mult cu 10.000 decât se estimase iniţial. Noii operatori sosiţi, cursele şi destinaţiile introduse de aceştia au fost determinante pentru creşterea traficului de călători.

În ultimele patru luni ale anului trecut au fost aproximativ 120.000 de pasageri lunar, care au plecat sau au sosit la Timișoara. „În luna decembrie au fost înregistraţi 119.042 pasageri, cu 87% mai mult faţă de luna decembrie a anului 2015. Suntem convinşi că această creştere se va păstra şi în 2017, astfel încât în acest an vom avea cel mai mare trafic din istoria aeroportului. Aceste cifre ne bucură, dar ne şi responsabilizează, pentru că trebuie să ne axăm pe noi investiţii în infrastructură, pentru a le asigura pasagerilor confortul şi siguranţa de care au nevoie”, a declarat directorul Aeroportului Timişoara, Daniel Idolu.

Cifrele finale pentru anul 2016 arată că aeroportul Internaţional Timişoara a înregistrat 1,16 milioane pasageri, cu 26% mai mulţi faţă de anul precedent. Dacă în 2015, la Timişoara au aterizat şi au decolat 11.661 aeronave, în cursul anului trecut numărul acestora a crescut cu 22%, ajungând la 14.222 de curse aeriene. Dintre pasageri, o cincime au preferat cursele interne, de la Timişoara fiind disponibile rutele spre Bucureşti, Cluj şi Iaşi. În acest an, celor trei destinaţii interne se va adăuga şi Constanţa, începând cu luna iunie. Cele mai folosite destinaţii au fost Bucureşti – 219.694 pasageri, München – 207.568 pasageri, Londra – 144.132 pasageri, Bergamo – 101.791 pasageri şi Bruxelles – 44.326 pasageri. Estimările oficialilor aeroportului arată că, în 2017, traficul de pasageri va depăşi 1,7 milioane de persoane.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Marius m a spus: (January 18th, 2017 at 05:44 )

In atentia cititorilor si redactiei De Banat: Fiti profesionisti fratilor, insa mai ales obiectivi. Absolut jenant, chiar ridicol acest aeroport, cum arata si e organizat…Chiar si orice AUTOGARA din Italia, Germania, Franța, e mai mare si arata mai bine decat Aeroportul “sanchi” INTERNATIONAL!! Timisoara. Iti este jena sa astepti vreun partener strain de afaceri.Pai când vede cotețul asta de aeroport, ce pretenții mai poți tu emite in negocierea unui contract de parteneriat cu el?! Toti smenarii de primari si sefi de CJ, au sacrificat interesul public al timisenilor si aradenilor, opunandu-se unui proiect de aeroport NOU, comun, modern, la standarde Europene internationale, asa cum le-a fost propus de proiectantii germani ce au ridicat aeroportul din Munchen si alte zeci de noi aeroporturi in China . Culmea ca erau si banii de la UE ptr acest terminal, propus pe un amplasament potrivit intre Timisoara si Arad, in plus la normele de siguranta si standarde actuale, (conform carora, aerop.din TM si AR, nu mai corespund de ani buni!) Expertii straini le-au propus sefilor administratiilor din Banat, inca de acum 5 ani infiintarea acestui nou aeroport regional, ca un centru nodal care sa preia toti pasagerii din zona de vest a tarii,( inclusiv din Szeged si Novi Sad), ei estimând creșterea constanta a numărului lor. Ghici de ce nu s-a agreat de șefii celor doua administratii Timișene si arădene? Ca pierdeau micile avantaje mercantile de nepotisme si smenuire a banului public pe care-l practica acum nestingherit la cele doua cotețe de aeroporturi prin care ai înghesuie pe bănățenii plătitori de taxe ptr niste conditii promiscue dar scumpe ! Idolu, stie prea bine, de proiect, el fiind unul din cei “specialistii” autohtoni ce s-au opus proiectantilor veniti din Germania cu proiectul acesta spre binele României si a banatenilor. De frica sa nu-si piarda avantajele de sef actual, s-a opus din toți rărunchii… Insa tocmai de aceea pleacă romanii din tara asta cu miile in fiecare luna, nu doar la munca ci cu gândul sa NU se mai întoarcă. Ptr ca s-au saturat de toti fariseii si hoții care ai conduc cu abureli de peste 20 de ani !! Ca oamenii de rand vad cu ochii lor diferenta, intre locurile pe unde muncesc afara, si hoția administrativa din RO !! Nu mai tin aburelile. Decât la pensionari si asistații sociali…

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat

Cu doar câteva zile înainte de alegerile pentru stabilirea viitorului preşedinte alş Asociaţiei Judeţene de Fotbal Timiş, Ioan Mureşan, unul dintre cei patru candidaţi, a făcut public programul prin care speră să-i convingă pe oamenii de fotbal din judeţ să-l aleagă. Fostul arbitru a candidat şi în urmă cu patru ani pentru funcţia supremă în fotbalul judeţean.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ioan Muresan: AJF Timis trebuie sa faca parte din activul obstesc, presedintele sa nu fie remunerat
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

De 4 ani. De atâta timp stă pierdut prin sertarele de la Ministerul Transporturilor proiectul descărcării către Timișoara de pe autostrada A1 la Sînandrei. Dincolo de frumoasele promisiuni ale politicienilor, orașul de pe Bega nu are ieșire la autostradă, iar șefii „drumarilor” se ascund în spatele diverselor avize. Deputatul USR Cătălin Drulă spune că, dacă ar exista voință, situația ar putea fi deblocată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De ce n-avem racord la A1 pe la Sinandrei. De 4 ani, Ministerul Transporturilor ne da cu flit

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Șapte zile – atât mai are termen guvernul până să fie reclamat de primarul Nicolae Robu la Comisia Europeană, pe tema vaporașelor. Edilul admite însă că n-a fost la București, să discute concret, ci a trimis doar documente, pentru că... nu era normal să meargă la guvern, înainte ca acesta să afle exact cum funcționează.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vaporasele mai asteapta 7 zile. De ce n-a batut Robu cu pumnul in masa la guvern: Nu e asta principala problema a tarii
Timișoara culturală are datoria de a-l respecta și de a-l „folosi” pe Ioan Holender. Asta spune primarul Nicolae Robu, care regretă decizia fostului director al Operei de Stat din Viena de a renunța funcția de președinte onorific al Asociaţia Timişoara Capitală Europeană a Culturii. Edilul nu a putut spune însă de ce Holender n-a prea fost „folosit” până acum de instituțiile locale de cultură.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Robu regreta decizia lui Holender si nu stie de ce Timisoara culturala l-a ignorat pana acum pe acesta
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top