Primăria Timișoara a angajat o firmă din Brașov cu un singur salariat care să-i evalueze proprietățile

O firmă cu un angajat și sediul social într-un sat din județul Brașov va face, în următorii 4 ani, aproape 22.000 de rapoarte de evaluare pentru proprietățile Primăriei Timișoara. Ea a câștigat licitația organizată de PMT și se va apuca în curând de treabă.

De șase ani, de când s-a instalat pe CD Loga 1, primarul Nicolae Robu a reclamat lipsa unui inventar complet al proprietăților municipalității. „Sunt progrese importante (la inventarierea patrimoniului – n.r.), dar nu am încredere totală în situațiile prezentate în momentul de față. Avem o situație cu foarte multe rubrici, cerute și de Curtea de Conturi, și de organele de anchetă, pe diversele subiecte, și ea este asumată de aparatul tehnic care o întocmește și o semnează. Ei spun că este reală, dar eu am rețineri”, spunea Robu, în luna mai. La vremea respectivă, el declara că vrea încă o modificare a organigramei primăriei. „Stadiul acesta nemulțumitor în care se află evidența patrimoniului este și motivul pentru care vin cu o nouă modificare a organigramei (…) Aștept aviz de la ANFP pe o nouă măsură organigramică referitoare la patrimoniu. Constat că oamenii sunt depășiți, nu pot face față în a aduce la punct situația pe tot arealul orașului, la un patrimoniu atât de vast”, mai declara edilul. Robu voia să înființeze două direcții de patrimoniu, care să gestioneze mai eficient lucrurile. Încă nu s-a întâmplat nimic în această direcție, dar acum PMT a contractat o firmă care să-i evalueze / reevalueze proprietățile imobiliare, precum și pe cele de care este interesată.

Primăria Timișoara a semnat un contract-cadru valabil pe patru ani cu SC Fidox SRL, cu sediul în comuna Tărlungeni, satul Purcăreni, județul Brașov. Acesta se referă la „prestarea de servicii de consultanță / expertiză privind executarea de «rapoarte privind reevaluarea, evaluarea imobilelor aflate în proprietatea Municipiului Timișoara, a statului român și a celor pentru care Municipiul Timișoara prezintă un interes»”. Vor fi încheiate 4 contracte subsecvente, din 12 în 12 luni sau la nevoie. Prețul total pe care-l va plăti PMT este de 2,6 milioane de lei, cu TVA, adică peste 564.000 de euro. „Promitentul – prestator se obligă ca, în baza contractelor subsecvente încheiate cu promitentul – achizitor, să execute minimum 10, maximum 21.928 «rapoarte privind reevaluarea, evaluarea imobilelor aflate în proprietatea Municipiului Timișoara, a statului român și a celor pentru care Municipiul Timișoara prezintă un interes», în conformitate cu documentația de atribuire, respectiv caietul de sarcini, graficul de timp anexat ofertei și cu obligațiile asumate prin prezentul acord”, se precizează în contractul încheiat între cele două părți.

Conform datelor publice, Fidox SRL este înființată în 2001 și, anul trecut, a avut un singur angajat. N-a depășit niciodată însă, de când există, doi angajați. În urmă cu 4 ani, ea a fost în centrul unui scandal la Ploiești, unde, susținea presa locală, primăria din localitate a vândut, pe baza evaluărilor făcute de această societate, terenuri la un preț cu 30% mai mic decât cel al pieței. Contractul cu Municipiului Ploiești, de asemenea multianual, avea o valoare de aproximativ 12 milioane de lei.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

ing. Fechete Dorel a spus: (July 12th, 2018 at 17:22 )

Va fi un fiasco total ( fost evaluator 17 ani pe judetul Timis si monitor activitate evalatori pe regiunea vest Romania , la cea mai mare Banca comerciala din municipiulTimisoara ) .

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Regia Autonomă „Administrația Canalului Navigabil Bega” are consiliu de administrație, din care face parte Titu Bojin, director interimar și, de câteva zile, și director economic. Pe această funcție a fost angajată fostul consilier local PSD Ramona Olteanu. VaporașRegia Autonomă „Administrația Canalului Navigabil Bega” are consiliu de administrație, din care face parte și Titu Bojin, care este și președinte, are un director general interimar și, de câteva zile, director economic. Pe această funcție a fost angajată fostul consilier local PSD Ramona Olteanu. Vaporașele încă așteaptă regulament de funcționare și semne de circulație.ele încă așteaptă regulament de funcționare și semne de circulație.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ramona Olteanu este noul director economic al Administrației Canalului Navigabil Bega
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com