Președintele Consiliului Județean Timiș, Călin Dobra, a propus o nouă organigramă pentru instituția pe care o conduce. Asta înseamnă deopotrivă reorganizare, „rotirea” cadrelor și aducerea de noi angajați. Ultima dată, organigrama CJ a fost schimbată exact acum doi ani.
Potrivit președintelui CJ, noua organigramă va facilita angajări suplimentare, în ideea atragerii de fonduri europene. În organigramă apar o direcție nouă, cea de control intern managerial, dar și un serviciu de avizare și consultanță juridică, care va fi responsabil cu fiecare direcție de specialitate în parte. „Această propunere este una de îmbunătățire a activității, de flexibilitate și de fluidizare a ceea ce înseamnă activitatea la nivelul CJ Timiș, o propunere pentru noua organigramă, care consider că va acoperi și aspectele legislative apărute în noua legislație privind administrația publică, dar și raportul societății care a făcut o analiză la nivelul CJ Timiș și care a venit cu propuneri de îmbunătățire a activității. Cred că după implementarea acestei noi organigrame, după ce dăm posibilitatea și de aducere a unor oameni noi în cadrul CJ Timiș, alături de cei cu experiență, vom reuși în continuare să marșăm pe prioritatea zero a CJ Timiș, și anume atragerea de fonduri europene. (…) Se rotesc oamenii din instituție, dar discutăm și posibilitatea de a aduce oameni profesioniști, care au demonstrat în administrație”, a declarat Călin Dobra.
În toamna lui 2016, CJ Timiș s-a ales cu o nouă organigramă, după gândirea de la acea vreme a președintelui Sorin Grindeanu. Au fost desființate atunci Direcţia pentru Administrarea Drumurilor şi Podurilor Judeţene Timiş şi Agenţia de Dezvoltare Economico-Socială Timiş (ADETIM), Au fost înființate Direcția Organizare și Control, respectiv Direcția Generală de Dezvoltare, prin reorganizarea Direcției Investiții și Managementul Proiectelor şi preluarea atribuţiilor specifice, respectiv a personalului aferent al ADETIM. Nici până acum nu au fost organizate concursuri pentru posturile de directori ale direcțiilor din CJ. Mai trebuie spus că, la vremea respectivă, în instituție au venit mai mulți foști angajați din Primăria Timișoara.
Comentarii prin facebook