27.000 de euro – atât plătește primăria pentru campania de informare a timișorenilor asupra a ceea ce înseamnă titlul de Capitală Culturală Europeană. Acesta se numește „Cultura unește comunitatea”, va dura două luni și va începe săptămâna viitoare.
Timișorenii vor afla ce înseamnă ca un oraș să fie capitală culturală europeană și care sunt beneficiile câștigării unui astfel de titlu, grație campaniei „Cultura unește comunitatea”. Aceasta va fi pusă în practică de Asociația „Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021”, în perioada 15 ianuarie-15 martie. „Vom folosi cinci mesaje care vor figura pe materialele promoționale. Între 15 ianuarie și 15 februarie, mesajele vor fi «Cultura unește comunitatea», «Spiritul orașului suntem noi» și «Împreună revitalizăm orașul». În cea de-a doua parte a campaniei, acestea vor fi «E timpul să ne reinventăm» și «Orașul renaște prin cultură»”, a declarat Simona Neumann, directorul executiv al ATCCE. Conceptul și grafica acestei campanii, realizate de firma timișoreană X3, au costat 11.000 euro, iar materialele promoționale, alte 16.000 de euro. Este vorba despre 8.000 de broșuri în română, engleză și germană, 25.000 de pliante în limbile română, engleză, germană, sârbă, 25.000 de abțibilduri, care vor fi distribuite în școli și universități, 1.000 de tricouri pentru voluntari și cei care susțin proiectul, 850 de afișe distribuite prin RATT, ADP, aeroport și librării, dar și 500 de căni personalizate. Suma a fost asigurată de municipalitate și include, de asemenea, promovarea pe bloguri și pe Facebook a candidaturii Timișoarei la titlul de Capitală Culturală Europeană.
Comentarii prin facebook