Dan Popa vrea mai multe femei in BPJ, pentru ca lucreaza mai bine cu ele

Copreședintele PNL Timiș, Dan Popa, susține că partidul are nevoie de mai multe femei în Biroul Permanent Județean. Fostul PDL-ist recunoaște că doamnele liberale nu sunt prezente în număr prea mare în BPJ, deși unele dintre ele ar merita din plin. Totuși, Popa le-a spus PNL-istelor că și ele pot fi acuzate de discriminare, având în vedere că în BPJ-ul femeilor nu este… niciun bărbat.

dan popa2

Dan Popa, copreședintele PNL Timiș, este nemulțumit de numărul mic de femei care se găsesc la ora actuală în Biroul Permanent Județean al organizației. Liberalul susține că, în momentul de față, din BPJ nu fac parte mai mult de opt doamne, dar speră că numărul lor va crește considerabil. „Mi-ar fi plăcut ca la BPJ să am 50% femei. Sincer! Lucrez mult mai bine cu ele, sunt mai harnice. Din păcate, niciun șef de zonă din vechiul PDL nu este femeie, pentru că șef de zonă înseamnă muncă de teren, plecat, condus și noi de acolo ne-am selectat șefii. Sunt fete foarte harnice, sunt câteva deosebite, dar nu aș putea să spun că sunt foarte multe. La primul BPJ al fetelor, mergem și eu, și Robu și o să încercăm să aducem în noua formulă mult mai multe fete”, a declarat copreședintele liberal.

Popa spune însă că doamnele care-și doresc astfel de poziții trebuie să fie pregătite să muncească și să se aștepte la „teme de BPJ”, care le vor forța să iasă pe teren și să-și petreacă mult timp departe de familie. Mai în glumă, mai în serios, Popa a avut un mesaj și pentru doamnele din PNL care se simt discriminate. „La liga femeilor mi s-a pus întrebarea de ce suntem noi un pic misogini. Și am răspuns că «nu cred că suntem misogini, pentru că avem un BPJ unde sunt șapte-opt colege. Voi, fetelor, aveți un BPJ numai al femeilor. Aveți vreun bărbat acolo? Ați vrea să fiți aici jumătate și dincolo numai voi». S-au blocat puțin. Acesta este adevărul, organizația de femei este tare, funcționează, dar nu este niciun bărbat acolo”, a declarat Dan Popa. Lăsând gluma la o parte, copreședintele PNL este hotărât să echilibreze situația din BPJ, chiar dacă nu știe cât va dura această mișcare.

Etichete , ,
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

liberal a spus: (March 7th, 2015 at 13:33 )

Popa Dan se simte sef si are pareri proprii. sa si le tina pentru el!

rusinika a spus: (March 7th, 2015 at 15:23 )

rusinika, dd=dan popa, fost nomenclaturist pcr acum te dai mate liberal! in rasucesc in mormant LIBERALII BRATIENI de voi membrii noului pnl (dd&ostaphy&rrobu&popowc=nomenclatura rosie-pcr!) lupul isi schimba parul, dar naravul BA!

Banatean a spus: (March 7th, 2015 at 18:42 )

Ancheta maraton a DIICOT Timişoara în dosarul fraudării grupului german Aton s-a încheiat – astăzi, procurorii i-au trimis în judecată pe omul de afaceri Nicolae Mann şi pe “locotenenţii ” săi , fiind acuzaţi de săvârşirea infracţiunilor de constituire a unui grup infracţional, delapidare cu consecinţe deosebit grave, gestiune frauduloasă cu consecinţe deosebit de grave, fals material în înscrisuri oficiale, uz de fals, fals în înscrisuri sub semnătură privată în forma continuată, spălare de bani și infracțiuni legate de legea insolvenței. Investigaţiile au durat nu mai puţin de patru ani, acesta fiind cel mai complex dosar economic instrumentat în vestul ţării, probatoriul fiind strâns îm nu mai puţin de 166 de volume, iar rechizitoriul având 297 de file. Mann a fost unul dintre cei mai puternici susţinători ai PDL în Timiş, acesta fiind nelipsit de la acţiunile democrat liberalilor, el lăudându-se cu conexiunile sale politice. De numele lui Mann se leagă şi celebrul tun imobiliar “terenuri pentru Mercedes” prin care mii de hectare de terenuri din tot judeţul au fost strămutate ilegal la Sânandrei, lângă Timişoara, fiind oferite apoi producătorului german de autovehicule. Premierul de atunci, Călin Popescu Tăriceanu, a afirmat după câţiva ani că Mercedes nu a venit în România pentru că” au intervenit diverși speculanți imobiliari, care au vrut să facă o afacere profitabilă, personală din această proiect, cu implicarea “discretă” a autorităților locale” Mann este acuzat că a pus la cale “căpuşarea” firmelor din grupul Aton alături de Ţunea Daniel, Cipleu Mihaela, Ivănescu Lucian, Moiş Cristian Florin, Morariu Violeta Otilia şi Popa Dan. ” Începând cu anul 2008 Mann Nikolaus cu scopul de a obţine pe nedrept fonduri baneşti şi de a se răzbuna pe concernul Aton a constituit o grupare infracţională ce avea ca finalitate devalizarea patrimoniului persoanelor juridice din grupul Aton respectiv SC Aton Transilvania SRL, SC Agrocereal Carani SRL şi SC Ceroil Carani SRL, respectiv S.C. Vital & Heydl SRL, SC Agriconcept Europe SRL. În vederea realizării acestui scop infracţional inc. Mann a cooptat în grup în mod direct şi indirect mai multe persoane, respectiv pe învinuiţii Ţunea Daniel, Morariu Otilia, Cipleu Mihaela, Popa Dan, Mois Cristian şi Ivănescu Lucian din dosar, prin intermediul cărora a încercat şi a reuşit să îşi pună în aplicare planul infracţional. Înv. Mann Nikolaus a fost cel care i-a propus în sedinţele de numire şi cel care a susţinut ca administratori pe învinuiţii Tunea Daniel, Cipleu Mihaela, Mois Cristian, Ivănescu Lucian, Popa Dan şi Morariu Violeta în cadrul persoanelor juridice SC Aton Transilvania SRL, SC Agrocereal şi SC Oil Agri SRL respectiv Vital & Heydl SRL”, susţin procurorii DIICOT. După ce a avut oamenii puşi în funcţiile cheie, Mann care controla firma Euromobille SRL a semnat o serie de contracte cu firmele din grupul Aton, extrem de dezavantajoase pentru acestea. De exemplu, o parte din utilaje au fost vândute către Euromobille SRL fără a se plăti vreun leu în realitate, iar ulterior închiriate la preţuri exorbitante foştilor proprietari sau foştii angajaţi ai grupului Aton au fost “închiriaţi” tot de la Euromobille la preţ de parlamentari. Lovitura decisivă trebuia să fie dată prin semnarea unor contracte cu clauze aberante pentru firmele din grupul Aton, fiind emise în favoarea Euromobille SRL şi alte firme controlate de Mann bilete la ordin în valoare de 75 milioane de euro într-o pseudoafacere cu piatră prin care trebuia livrate 14 milioane de tone, canitate care ar fi putut fi extrasă în mod real în 25 de ani.. La un moment dat, s-a comandat ca în două zile să fie livrate nu mai puţin de 400.000 de tone de piatră, pentru care ar fi fost nevoie de 12.000 de camioane ca să o transporte în această perioadă. Ţunea transmite că nu poate onora comanda, biletele la ordin sunt trimise la bancă de oamenii lui Mann şi pentru că nu existau sumele în conturi se trece extrem de rapid la executarea silită a firmei. Însuşirea bunurilor Aton de către gruparea Mann a fost blocată, în 2009, doar de declanşarea anchetei de către procurorii DIICOT. Conform expertizei contabile, gruparea Mann a prejudiciat grupul Aton cu 147.494.310 lei. Ulterior, atât în procesul de insolvenţă al Aton Transilvania, cât şi în insolvenţa Euromobille, Nicolae Mann şi membrii familiei sale au venit cu tot felul de documente plăsmuite pentru a controla aceste procese. Fiica sa a venit cu două hârtii prin care susţinea că are de recuperat nu mai puţin de 35 de milioane de euro, promiţând că va vinde părţile sale dintr-o firmă în care nu a fost niciodată acţionar. De altfel, Mann a fost trimis în judecată de DNA pentru cumpărare de influenţă, dorind să obţină cu 100.000 euro o sentinţă de strămutare convenabilă lui în dosarul de insolvenţă. Alături de cei şapte memnrii ai grupării Mann, DIICOT a decis trimiterea în judecată şi a firmei Euromobille SRL, controlată de Mann şi prin care s-au derulat mare parte din operaţiunile de fraudare a grupului Aton. De asemenea, prin rechizitoriu procurorii au solicitat arestarea celor şapte.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Există speranță pentru vaporașe! Ministerul Transporturilor pare să fi găsit, în sfârșit, soluția pentru ca transportul în comun pe Bega să poată porni. La o săptămână după ce primarul Nicolae Robu a anunțat că se va adresa Comisiei Europene, MT a oferit, spune edilul, o variantă pertinentă de deblocare a situației. Primul pas a fost făcut în plenul CL.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Pornesc vaporasele? Ministerul Transporturilor a gasit solutia pentru deblocarea Canalului Bega
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top