Proaspat reales, Robu face restructurari in primarie!

Până luni, 13 iunie, la ora 9, pe biroul primarului Nicolae Robu trebuie să se regăsească propunerile privind… restructurarea organigramei PMT! Asta solicită edilul, printr-o notă internă adresată viceprimarului Dan Diaconu, city managerului Sorin Drăgoi și șefilor de direcții.

Nicolae Robu primarul Timisoarei 20

La trei zile după ce a fost reales ca primar al Timișoarei, Nicolae Robu și-a băgat în priză subordonații. Miercuri, 8 iunie, acesta a emis o notă internă prin care le cere viceprimarului Dan Diaconu, city managerului Sorin Drăgoi și șefilor de direcții să-și facă… curățenie în subordine. „Având în vedere că intenționez să restructurez radical organigrama primăriei, vă rog să-mi înaintați propuneri/ sugestii privind structurile pe care le conduceți/ coordonați! Faceți acest lucru în ideea de optim pentru interesul public, pentru achitarea în cât mai bune condiții a misiunii de a fi a aparatului nostru, și nu având ca țintă interesul personal al unuia sau altuia. Porniți de la o «foaie albă» și nu de la ce există în prezent, evident, preluând pe acea «foaie albă» ceea ce considerați că merita a fi preluat din ceea ce există”, a scris Robu. Termenul până la care edilul trebuie să primească sugestiile subordonaților săi expiră luni, 13 iunie, la ora 9. Organigrama PMT a fost restructurată ultima dată în toamna lui 2015.

UPDATE: Primarul Nicolae Robu spune că o nouă organigramă nu înseamnă neapărat că vor fi dați afară oameni. „Vreau să generez o organigramă mai bună, valorificând experiența pe care am dobândit-o în acești patru ani. Organigrama va fi generată fără a viza persoane, ținta este mai buna funcționare a aparatului administrativ. Cei cărora le-am emis nota internă trebuie să pună pe hârtie ce consideră că ar mai potrivit să existe în structura PMT. Dacă unele lucruri sunt bine gândite și se consideră că trebuie să existe, le-am spus că trebuie puse. Dar am vrut să arăt că va fi o abordare radicală. Nu ne propunem să dăm oameni afară, ce se va întâmpla cu un șef sau altul sau cu un simplu angajat va fi o consecință a organigramei”, a explicat edilul.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Lae Dixit a spus: (June 10th, 2016 at 15:40 )

Vai steaua lui… Precis o sa se mareasca aparatul birocratic din pmt.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului

Social vezi arhiva Social

Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

În Moșnița Nouă se ridică tot mai multe locuințe, iar numărul de construcţii finalizate şi intabulate în ultimii ani a crescut permanent. Cumpărătorii de terenuri ori de locuințe se reorientează puternic spre această comună datorită prețurilor accesibile și conexiunilor rutiere facile cu Timișoara, dar și datorită respectării, de către administrația locală, a reglementărilor urbanistice.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Mosnita Noua, alternativa tot mai cautata de cei care vor sa se mute la casa
Aveți studii agricole sau silvice? Vă puteți angaja la Protecția Muncii, la Poliția Locală Timișoara. Dacă vreți la Control Intern, trebuie să aveți competență în redactare și să puteți face efort prelungit. Altfel, polițiștii „de stradă” trebuie să știe să meargă pe bicicletă. Sunt 11 posturi scoase la concurs, în mai multe departamente.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Politia Locala scoate la concurs 11 posturi. Unii candidati fac abdomene, altii au abilitati de redactare
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top