Pare o joacă să vopsești un dovleac, dar, la Timișoara, joaca asta e ceva foarte serios. Aproape 200 de bostani s-au vândut repede-repede, într-un scop cât se poate de nobil: achiziţionarea unui mamograf pentru judeţele din vestul ţării. Totul, în cadrul campaniei Help25, începută curajos anul trecut și derulată cu o mulțime de voluntari entuziaști.
Mult roz, dar și auriu, și alte culori pastelate și-au găsit locul pe cei aproape 200 de dovleci pe care i-au vândut, chiar înainte de Halloween, de voluntarii Help25. Câțiva dintre ei – cei mai ferchezuiți – au fost scoși la licitație, iar restul s-au putut cumpăra la liber. „Dovleacul Roz” este la cea de-a doua ediție și organizatorii evenimentului sunt foarte mulțumiți. Cel mai scump dovleac, „branduit” Chanel, s-a vândut cu 400 de lei!„Vânzarea dovlecilor a adus în conturile noastre 8.000 de lei. De asemenea, am primit, în plus, încă 8.000 de lei, din partea unor companii timișeni care au vrut să ne sprijine cu donații”, spune Smaranda Marcu, PR-ul campaniei.
Campania Help25 a început pe 2 octombrie 2013, cu două obiective ambițioase. Primul este strângerea de fonduri pentru achiziționarea unui mamograf performant, iar cel de-al doilea, demararea unui program extins de screening al cancerului de sân. Mamograful costă 200.000 de euro, iar până acum a fost strânsă jumătate din această sumă. Programul de screening se va întinde pe durata a doi ani, timp în care 5.000 de femei din vestul României vor beneficia de mamografii gratuite. Depistat la timp, cancerul de sân nu omoară, însă, din păcate, din cauza lipsei de informare, româncele merg la doctor mult prea târziu. Anual, în România sunt depistate circa 8.000 de noi cazuri de cancer de sân și mor peste 3.000 de femei. Dacă vreți să dați o mână de ajutor acestui inimos proiect găsiți aici toate detaliile despre felul în care vă puteți implica.
Invalid Displayed Gallery
Comentarii prin facebook