Un tramvai Armonia a rămas înțepenit într-o intersecție, după ce, spun reprezentanții RATT, vatmanul a pus o frână bruscă, iar pantograful a ajuns pe un fir izolat. Garnitura ar fi revenit foarte repede pe șine și este deja în circulație. Săptămâna trecută, o altă Armonie a avut probleme.
Un timișorean a surprins – și a postat pe Facebook – o imagine cu un tramvai Armonia oprit într-un intersecție. „Tramvai defect la intersecția Banatului cu Dâmbovița, ocoliți zona!”, a notat acesta, pe rețeaua de socializare. Conform reprezentanților RATT însă, nu a fost vorba despre o defecțiune tehnică. „Vatmanul ar fi pus o frână bruscă, iar pantograful a rămas pe izolator și, practic, s-a decuplat de la alimentarea cu energie electrică. Garnitura a rămas fără curent și s-a oprit. S-a intervenit, iar acum tramvaiul este din nou în circulație”, a explicat reprezentantul RATT. Săptămâna trecută, o altă Armonie a fost tractată de pe șine, din zona centrală, după ce a rămas blocată. Primarul Nicolae Robu a explicat că nu a fost vorba despre o defecțiune tehnică. „Nu a fost nicio defecțiune, este total incorect să se intoxice populația. Din cauza variațiilor de tensiune, au intrat protecțiile. Dar tocmai, că a funcționat bine. La tramvaiele vechi nu sunt protecții, unele sunt și scurt-circuitate, chiar dacă au fost gândite protecții la supratensiune. Aici, aceste tramvaie, fiind electronizate puternic, se impune să existe protecții la supratensiune, pentru că rețeaua noastră este cu variații destul de mari”, afirma edilul. În primăvara lui 2014, Electroputere VFU Pașcani și Astra Vagoane Arad au câștigat licitația privind reabilitarea tramvaielor organizată de Primăria Timișoara. Aceasta prevede reabilitarea, într-o perioadă de patru ani, a 30 de garnituri, la prețul de 480.000 de euro per bucată. (sursa foto: www.facebook.com/cano.junior.140?fref=ts)
Comentarii prin facebook