Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul

Bicicliștii din Timișoara sunt chemați să spună ce fel de rastele și locuri de parcare destinate bicicletelor își doresc în orașul. Proiectul Urban Intervention, demarat de EcoStuff România, își propune să realizeze atât rastele funcționale, cât și facă un ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Primul pas, un chestionar online.

EcoStuff România a demarat proiectul Urban Intervention 2017, care își propune să realizeze rasteluri funcționale pentru biciclete și montarea acestora în Timișoara, dar și întocmirea unui ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Inițiativa a pornit de la o constatare simplă: în condițiile în care numărul bicicliștilor din Timișoara este în continuă creștere, numărul locurilor de parcare pentru vehiculelele pe două roți este foarte mic. În plus, rastelele sunt fie ruginite, fie nesigure. De aceea, mulți preferă să-și lege bicicletele de pomi, de garduri sau de tot felul de stâlpi. „Considerăm că o suplimentare a rastelelor funcționale și o bună amplasare a acestora ar încuraja și mai mult folosirea bicicletei în oraș. În plus, ele pot fi adevarate sculpturi urbane, care contribuie la creșterea calității spațiului urban. Vrem să suplimentăm locurile de parcare existente cu 60 de locuri pentru început și sperăm să repetăm proiectul”, spune Radu Rusu, de la EcoStuff România.

Proiectul va avea trei etape, după cum urmează: 1. identificarea calităților necesare unui rastel din punct de vedere al funcționalității și a locațiilor potrivite pentru amplasarea acestora; 2. construirea rastelelor, ceea ce va presupune un concurs de design urban: 3. amplasarea acestora pe domeniul public și monitorizarea lor pentru a le evalua eficiența. În prima fază, bicicliștii sunt invitați să spună tot ce cred despre infrastructura existentă în Timișoara și să spună cum ar îmbunătăți ei calitatea parcărilor pentru biciclete. Ei au la dispoziție un chestionar online care poate fi completat online aici, până pe 29 ianuarie. Urban Intervention 2017 este un proiect inițiat de EcoStuff România în parteneriat cu Flex România.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Timisoara are buget, cu metrou, fantana cantatoare, poduri si pasaje. A fost o singura abtinere

Nu s-a ținut cont de partide, vineri, la plenul CL Timișoara. Bugetul a fost votat aproape în unanimitate, notă discordantă făcând. Vor primi bani studiile de fezabilitate pentru metrou, sala polivalentă de 16.000 de locuri sau fântâna cântătoare, dar și o mulțime de lucrări de infrastructură, la școli sau spitale. Au trecut și mai multe amendamente susținute de PSD.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timisoara are buget, cu metrou, fantana cantatoare, poduri si pasaje. A fost o singura abtinere
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

PSD vrea sa mute primaria: Se scapa astfel de sute de masini din centrul Timisoarei

Consilierii PSD revin oficial, la aproape un an de când au propus prima dată așa ceva, cu un studiu de oportunitate pentru mutarea primăriei! Ei au identificat și terenul unde ar putea fi construit un centru administrativ modern. Social-democrații susțin că mutarea PMT ar rezolva și o parte din problema aglomerării din trafic.
Citeşte tot articolul Citeste articolul PSD vrea sa mute primaria: Se scapa astfel de sute de masini din centrul Timisoarei
MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Constructorul lotului 3 de pe A1 Lugoj – Deva trebuie sa decida intr-o saptamana daca mai lucreaza sau pleaca

Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a cerut constructorului lotului 3 al autostrăzii Lugoj-Deva să decidă, în cel mult o săptămână, dacă poate continua lucrările pe acest tronson, care include nodul de la Holdea. În prezent, șantierul este finalizat în proporție de 80%.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Constructorul lotului 3 de pe A1 Lugoj – Deva trebuie sa decida intr-o saptamana daca mai lucreaza sau pleaca

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Nu s-a ținut cont de partide, vineri, la plenul CL Timișoara. Bugetul a fost votat aproape în unanimitate, notă discordantă făcând. Vor primi bani studiile de fezabilitate pentru metrou, sala polivalentă de 16.000 de locuri sau fântâna cântătoare, dar și o mulțime de lucrări de infrastructură, la școli sau spitale. Au trecut și mai multe amendamente susținute de PSD.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timisoara are buget, cu metrou, fantana cantatoare, poduri si pasaje. A fost o singura abtinere
Nu se mută, dar se... extinde! Aceasta este propunerea de rezolvare a problemei spațiului din PMT. Primarul Nicolae Robu propune construirea unui nou corp de clădire pe CD Loga 1. Consilierii PSD ceruseră studiu de fezabilitate pentru un centru administrativ modern.Nu se mută, dar se... extinde! Aceasta este propunerea de rezolvare a problemei spațiului din PMT. Primarul Nicolae Robu propune construirea unui nou corp de clădire pe CD Loga 1! Consilierii PSD ceruseră studiu de fezabilitate pentru un centru administrativ modern, in altă parte a orașului.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primaria Timisoara ar putea deveni… careu! Robu propune construirea unui nou corp de cladire
Compania low cost Ryanair a anunțat că, din martie, renunță la 5 din cele 7 curse pe care le opera din orașul de pe Bega, invocând motive comerciale. Conducerea aeroportului din Timișoara susține însă că, dacă vrem să avem mai multe zboruri spre Europa, trebuie ca zona să devină cu adevărat atractivă pentru turiști!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Administratia AIT, dupa retragerea Ryanair: Daca vrem mai  multe zboruri, trebuie sa facem zona atractiva pentru turisti
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top