Lanţul de hipermarketuri pentru copii Hippoland a deschis primul său magazin din vestul ţării şi al şaselea din România. E în Iulius Mall și este unul dintre cele mai mai mari magazine cu articole pentru bebeluşi şi copii din regiune.
Noul magazin Hippoland din Iulius Mall Timișoara are o suprafaţă de peste 1.000 mp şi este printre cele mai mari magazine cu articole pentru bebeluşi şi copii din regiune. Brandul Hippoland provine din Bulgaria, unde deţine peste 28 de locaţii. Conceptul Hippoland este ca părinţii sau viitorii părinţi să găsească într-un singur loc cea mai variată gamă de produse de calitate pentru bebelușii sau copiii lor, beneficiind de consiliere personalizată. Hipermarketul Hippoland oferă mai mult de 20.000 de articole, printre care produse de puericultură, cărucioare, ţarcuri, pătuţuri, premergătoare, lenjerii de pat, cădiţe şi accesorii pentru baie, încălţăminte, triciclete, trotinete, biciclete, maşinuţe cu acumulator, jocuri, puzzle-uri, rechizite, cărţi, pluşuri, jucării din lemn, jucării creative şi multe altele. Printre brandurile comercializate în magazin se numără Lorelli, Chipolino, kika boo, Moni Cangaroo, Bebino, Avent, Tommee Tippee, NUK, Campol, Medela, Lego, Playmobil, Barbie, Cars şi multe altele. Hippoland a intrat pe piaţa din România în 2015, cu un magazin în Bucureşti. În prezent are trei magazine în Capitală şi câte unul în Piteşti, Ploieşti şi Timişoara.
Iulius Mall Timişoara este, cu 350 de magazine şi o suprafaţă de peste 71.000 mp, cel mai mare mall din afara Bucureştiului. Va fi și mai spectaculos, cu și mai multe branduri internaţionale, după dezvoltarea ansamblului mixt Openville, care integrează actualul mall. Lucrările la componenta de retail au început în decembrie 2017 şi presupun o suprafaţă suplimentară de 47.000 mp. În total, suprafața de retail va ajunge la 118.000 mp închiriabili. Prima etapă de dezvoltare a celui mai mare proiect de tip mixt din vestul ţării va fi finalizată în trimestrul patru al acestui an. Ea va include spații generoase pentru birouri, un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi peste 1.500 de noi locuri de parcare. Proiectul Openville, realizat de Iulius şi Atterbury Europe, este o investiție peste 220 milioane de euro.
Comentarii prin facebook