Liniuțe ca la Jiul. Intersecția de la Popa Șapcă are marcaje noi

Pasajul Jiul a fost începutul, iar acum Pasajul Popa Șapcă urmează același model. Intersecția cu strada Demetriade are același model de marcaje rutiere care au stârnit o avalanșă de reacții în urmă cu o jumătate de an, dar sunt extrem de apreciate… în Franța.

Marcajul plin de linii din intersecția de la Pasajul Jiul a făcut vâlvă în media românească și internațională la finele anului trecut. Primarul Nicolae Robu a reacționat atunci, pentru că multă lume a spus că ideea i-ar aparține. „N-am nicio legătură cu acel marcaj! Dimpotrivă, părerea mea a fost să nu se realizeze și mi-am exprimat-o la fața locului, sâmbătă, în jurul orei 19, înainte de a pleca de pe șantier. Dar un primar nu este nici proiectant și nici realizator de marcaje rutiere și lucrul acesta ar trebui să-l știe orice om care pretinde că are inteligența superioară unei gâște – ca să iau un referențial”, spunea, nemulțumit, edilul. El a derulat atunci un sondaj, întrebându-și prietenii de pe Facebook ce părere au despre marcajul respectiv, dar, pentru că răspunsurile nu au fost destul de concludente, a anunțat că va lăsa specialiștii să se pronunțe, neexcluzând nici renunțarea la marcajele xu pricina.

Aparent, specialiștii au spus că ideea este extrem de bună, astfel că ea a fost deja pusă în practică și la Pasajul Popa Șapcă, a cărui deschidere oficială a fost anunțată de Robu pentru marți, 29 mai. Intersecția de după pasaj a fost „desenată” cu aceleași marcaje care, de sus, arată haotic, dar care, spun cei din PMT, sunt extrem de utile pentru șoferi, Mai mult decât atât, aceștia susțin că marcajele de la Pasajul Jiul au fost foarte apreciate de specialiști din Franța, așa că a fost un motiv în plus pentru a repeta experiența și în noua amenajare de la Popa Șapcă. Aceasta a presupus lărgirea la patru benzi a străzii cu același nume, înlocuire vechiului pod pentru calea ferată, dar și refacerea trotuarelor. Prin pasaj sunt 6 benzi, 4 pentru înainte și câte una pentru viraje la stânga și la dreapta. Lucrările, începute în mai 2016, când a fost predat amplasamentul, au costat 28,5 milioane de lei, cu tot cu TVA, și au fost executate de asocierea SC Sylc Con Trans SRL – SC Tableros Y Puentes SA – SC Petrucco SA. Să mai spunem că, în 2017, SDM, care are monopol pe ceea ce înseamnă stâlpișori, semafoare și indicatoare rutiere, a facturat marcaje rutiere în valoare de 4,09 milioane lei.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

9 comentarii pentru acest articol

Radu Moraru a spus: (May 26th, 2018 at 14:18 )

Cand nu gasesti subiecte prin care sa te iei de Robu, inventezi. Nu am auzit soferi care sa se planga de marcajele de la Jiul, care in paraanteza fie spus ajuta foarte mult, am vazut insa jurnalisti care din lipsa de inspiratie, fac rahatul praf. Nu stiu daca doamna/domnisoara Tomescu este sau nu sofer (probabil ca nu), dar oricum, daca intr-adevar este, atunci nu ea a scris acest articol ci “razboiul debanatului-ului cu Robu”. Si ca sa fiu un troll pana la capat, o sa-l citez pe anteconbega: Freddy primar!

 
Jack a spus: (May 26th, 2018 at 18:27 )

Si?

 
anteconbega a spus: (May 27th, 2018 at 19:10 )

Mai bine trolleybus articulat decăt troll, așa e, Naşule dragă, așa gândește și viitorul manager general de la RATT, Sorin Supuran, motociclist bilezean şi doctor în agronomie! Există însă si reversul medaliei, pe care-l poate invoca oricând domnişoara Tomescu: răzbelul lui ALDERobu cu timișorenii, indiferent de sex, vârstă, apartenenţă politică, marca trotinetei sau profesiune. Marcajele văzute de sus de la Pasajul Popa Bască au un scop precis, bilibicistrocizant, şi care ţin cont de curba în pantă a lui Gauss: markărele alea sunt astfel realizate încât ușurează enorm arobizarea navelor cosmice venite din Constelația Liberală Futex, vorba unui mare gazetar timişorean, Ioan Băcălete, emigrat pe vremea lui Iliescu în Vaterland. De ce-l vrei, Naşule, pe Freddy primar? Pe ce te bazezi? Ai?

 
anteconbega a spus: (May 27th, 2018 at 19:12 )

Mai bine trolleybus articulat decăt troll, așa e, Naşule dragă, așa gândește și viitorul manager general de la RATT, Sorin Supuran, motociclist bilezean şi doctor în agronomie! Există însă si reversul medaliei, pe care-l poate invoca oricând domnişoara Tomescu: răzbelul lui ALDERobu cu timișorenii, indiferent de sex, vârstă, profesiune, marca trotinetei sau apartenenţă politică. Marcajele văzute de sus de la Pasajul Popa Bască au un scop precis, bilibicistrocizant, şi care ţin cont de curba în pantă a lui Gauss, vărul dlui Claudiu Ţaga: sunt astfel realizate încât ușurează enorm arobizarea navelor cosmice venite din Constelația Liberală Futex, vorba unui mare gazetar timişorean, Ioan Băcălete, emigrat pe vremea lui Iliescu în Vaterland. De ce-l vrei, Naşule, pe Freddy primar? Pe ce te bazezi? Ai?

 
antebega a spus: (May 27th, 2018 at 19:35 )

Mai bine trolleybus articulat decăt troll, așa e, Naşule dragă, așa gândește și viitorul manager general de la RATT, Sorin Supuran, motociclist bilezean şi doctor în agronomie! Există însă si reversul medaliei, pe care-l poate invoca oricând domnişoara Tomescu: răzbelul lui ALDERobu cu timișorenii, indiferent de sex, vârstă, profesiune, marca trotinetei sau apartenenţă politică. Marcajele văzute de sus de la Pasajul Popa Bască au un scop precis, bilibicistrocizant, şi care ţin cont de curba în pantă a lui Gauss, vărul dlui Claudiu Ţaga: sunt astfel realizate încât ușurează enorm arobizarea navelor cosmice venite din Constelația Liberală Futex, vorba unui mare gazetar timişorean, Ioan Băcălete, emigrat pe vremea lui Iliescu în Vaterland. De ce-l vrei, Naşule, pe Freddy primar? Pe ce te bazezi? Ai?

 
Radu F. Calistrat a spus: (May 27th, 2018 at 19:40 )

Domnule, Mâmai bine trolleybus articulat decăt troll, așa gândește și viitorul manager general de la RATT, Sorin Supuran, motociclist bilezean şi doctor în agronomie! Există însă si reversul medaliei, pe care-l poate invoca oricând domnişoara Tomescu: răzbelul lui ALDERobu cu timișorenii, indiferent de sex, vârstă, profesiune, marca trotinetei sau apartenenţă politică. Marcajele văzute de sus de la Pasajul Popa Bască au un scop precis, bilibicistrocizant, şi care ţin cont de curba în pantă a lui Gauss, vărul dlui Claudiu Ţaga: sunt astfel realizate încât ușurează enorm arobizarea navelor cosmice venite din Constelația Liberală Futex, vorba unui mare gazetar timişorean, Ioan Băcălete, emigrat pe vremea lui Iliescu în Vaterland.

 
alecuruso a spus: (May 27th, 2018 at 19:50 )

Mai bine trolleybus articulat decăt troll, așa gândește și viitorul manager general de la RATT, Sorin Supuran, motociclist bilezean şi doctor în agronomie! Există însă si reversul medaliei, pe care-l poate invoca oricând domnişoara Tomescu: răzbelul lui ALDERobu cu timișorenii, indiferent de sex, vârstă, profesiune, marca trotinetei sau apartenenţă politică. Marcajele văzute de sus de la Pasajul Popa Bască au un scop precis şi care ţin cont de curba în pantă a lui Gauss, vărul dlui Claudiu Ţaga: sunt astfel realizate încât ușurează enorm arobizarea navelor cosmice venite din Constelația Liberală Futex, vorba unui mare gazetar timişorean, I. B., emigrat pe vremea lui Iliescu în Vaterland.

 
anteconbega a spus: (May 28th, 2018 at 07:48 )

Ce-i prea mult, strică, domnilor!

 
Mbombe Ion a spus: (May 28th, 2018 at 09:16 )

E drept ca gazetaria e fffffffff grea! Dar se pare ca soferia e si mai ffffffffgrea pt. unii timisoreni!!!

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

dn6

Cozi kilometrice pe DN6, între Domașnea și Buchin. Se lucrează și în următoarele 2 săptămâni

Răbdare – de asta aveți nevoie dacă, în această perioadă, trebuie să circulați pe DN6, între Cornea și Caransebeș. Se lucrează pe tronsonul Buchin – Domașnea și, pe anumite porțiuni, se circulă pe un singur fir. Așteptarea poate dura și 20 de minute.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cozi kilometrice pe DN6, între Domașnea și Buchin. Se lucrează și în următoarele 2 săptămâni

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com