O parte din cartierele Timișoara au, unele dintre ele în premieră, câte un logo. Simbolurile au fost create de o agenție de marketing care și-a propus să spună altfel povestea fiecărei zone a orașului. E doar primul pas, iar timișorenii sunt invitați să dea o mână de ajutor pentru continuarea poveștii.
Unele dintre cartierele Timișoarei au, de acum, propriile logo-uri. Nu sunt oficiale, ci doar o propunere a unei agenții de marketing care vrea astfel să ajute la promovarea unicității fiecărei zone a orașului, scoțând în evidență lucrurile cu care acestea sunt asociate de timișoreni. „Totul a pornit dintr-o glumă. Într-o zi ne-am gândit cum ar arăta logoul cartierului Freidorf, unde locuiește un coleg al nostru. Părea că acest cartier nu are nimic unic. Când am făcut puțină cercetare, ne-am dat seama că e multă poveste în spatele acestuia, numele venind de la satul de unde au sosit primii coloniști din Alsacia”, explică Toma Grozăvescu, managerul agenției de marketing. Unele logouri sunt evidente, pentru altele este nevoie de puțină cunoaștere a orașului, ca să le înțelegi. În plus, creatorii logourilor mai au, la rândul lor, de învățat. „Am vrut să le oferim timișorenilor ceva cu care să se poată mândri legat de cartierul unde locuiesc și să-i facem și puțin curioși, să se uite dincolo de prima impresie că un cartier nu are nimic special”, mai spun creatorii desenelor. Logoul cartierului Cetate este stilizat după vechea cetate, care avea o formă de stea. Pentru Freidorf au fost recreate siluetele clădirilor ridicate de primii locuitori veniți din Germania, cei are au fondat satul care astăzi este parte din Timișoara. În Mehala este o faimoasă piață de mașini, așa că logoul s-a inspirat din aceasta. Dacă vreți să vedeți ce cred și alți timișoreni despre logouri sau să faceți sugestii, puteți face acest lucru aici.
Comentarii prin facebook