Tronsonul de autostradă Timişoara – Lugoj conduce detaşat în topul contestaţiilor depuse la licitaţiile organizate de CNADNR, al căror rezultat a fost făcut public la începutul lunii aprilie. Este încă o dovadă că, în România, sistemul contestaţiilor este un adevărat sport naţional.
Opt ofertanţi din 64 au contestat rezultatele licitaţiilor organizate de Compania Naţională pentru Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, pentru tronsoanele de autostradă Nădlac – Arad, Timişoara – Lugoj, Lugoj – Deva, Orăştie – Sibiu, conform datelor obţinute de hotnews.ro. Cel mai contestat este lotul 1 din tronsonul Timişoara – Lugoj, câştigat de consorţiul condus de Spedition UMB, grup deţinut de Dorinel Umbrărescu. Rezultatul pentru lotul 1 din tronsonul Timişoara-Lugoj a fost contestat de asocierile Balzola – Rover Alcisasa – Puentes, respectiv Confort – MonteAdriano – Viaponte Projectos e Consultoria de Engenharia. Pentru acest lot au luptat opt consorţii. Rezultatul pentru lotul 2 din tronsonul Timişoara – Lugoj a fost contestat de consorţiul Tehnologica Radion – Gabriel Couto – Amandio Carvalho – Lena – Rosas –Arcadis, dar şi de SCCF Iaşi – Colas-Egis. Acest lot a fost câştigat de asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA – Cossi Costruzioni SpA, care a învins alţi opt competitori.
CNADNR a anunţat, în 12 aprilie, câştigătorii licitaţiilor pentru mai multe loturi din tronsoanele de autostradă Nădlac – Arad, Timişoara – Lugoj, Lugoj – Deva, Orăştie – Sibiu. Printre aceştia se numără Grupul Romstrade, controlat de omul de afaceri Nelu Iordache, Spedition UMB şi Tehnostrade, deţinute de Dorinel Umbrărescu, Strabag, care are numeroase afaceri cu statul şi se ocupă deja de construcţia unui alt tronson de autostradă din Coridorul IV Paneuropean, şi Astaldi.
Comentarii prin facebook