La un an de când consilierii locali au avizat reabilitarea Clinicii ORL și montarea unui lift, primăria scoate la licitație lucrarea. Dacă totul merge bine, în toamna lui 2017, clădirea de pe Bd. Revoluției va scăpa de aspectul dezolant, iar bolnavii nu vor mai fi cărați cu targa pe scări. Totul, contra sumei de peste 456.000 de euro.
În octombrie 2015, consilierii au aprobat „Documentaţia de Avizare a Lucrărilor şi realizarea obiectivului de investiţii «Reabilitare imobil Clinica ORL+ lift – Spitalul Clinic Municipal de Urgenţă, Bd. Revoluţiei, nr.6»”. Conducerea Spitalului Municipal solicitase reabilitarea clădirii încă din vara lui 2015 și, odată cu votul din CL Timișoara, teoretic, s-a rezolvat și problema transportului pacienților din sălile de operație spre saloane, fiind vorba despre instalarea unui lift. „Ținând cont de structura multietajată a clădirii, transportul cu targa al pacienților operați se face cu foarte mare dificultate, datorită scării interioare de dimensiuni înguste care nu respecta normele sanitare în vigoare. În trecut a existat un lift de persoane în incinta clinicii, actualmente demontat, puțul de lift existând în continuare”, se preciza în referatul proiectului votat în CL. Lucrarea urma să fie finanțată de la bugetul local, având o durată de execuție estimată la nouă luni și un preț de aproape 2,5 milioane de lei.
Investiția ar fi urmat să fie pusă în practică în 2016, dar ea va fi amânată pentru 2017. Abia la începutul lunii noiembrie, municipalitatea a publicat pe SEAP licitația pentru „lucrări obiectiv de investiții – reabilitare imobil Clinica ORL + lift – Spital Clinic Municipal de Urgență, bd. Revoluției 6”. „Lucrările care fac obiectul prezentei proceduri constau în reabilitarea fațadei la stradă și a învelitorii clădirii istorice în conformitate cu principiile și normele de intervenție asupra clădirilor cu valoare istorică, iar din punct de vedere al cerinței funcționale se propune amplasarea unui ascensor de dimensiuni standard”, se precizează în anunțul de licitație. Termenul de execuție este de nouă luni, iar suma pe care este dispusă s-o plătească primăria este de 2.05 milioane de lei. Ofertele pot fi depuse până pe 24 noiembrie, la ora 15, iar criteriul pe baza căruia va fi ales câștigătorul va fi prețul cel mai scăzut. Banii vor veni exclusiv de la bugetul local.
Comentarii prin facebook