Cel mai nou magazin deschis în Iulius Mall Timișoara este dedicat exclusiv bărbaților. Viggo by Cătălin Botezatu își întâmpină clienții din luna noiembrie cu reduceri care ajung până la 50% la unele articole.
Viggo by Cătălin Botezatu a inaugurat trei magazine în rețeaua națională de centre comerciale a companiei Iulius: la Timișoara, Iași și Cluj. Fiecare dintre ele propune peste 2.500 de opţiuni de diversificare a garderobei bărbatului rafinat.
„Ne-am asumat calitatea de jucător important pe piața de fashion pentru bărbați, preluând trei locații Louis Purple din țară și una din București. Mișcarea a fost firească, în contextul în care eram foarte bine poziționați în Capitală. Evoluția naturală presupunea să nu mai împărțim restul teritoriului, ci să construim pe baza relației de lungă durată pe care o aveam cu Louis Purple, un nume cu sonoritate și același respect pentru tradiție și haine de calitate”, a declarat Cătălin Botezatu, asociat al brandului Viggo.
Recunoscut pentru stilul îndrăzneț, Viggo by Cătălin Botezatu propune piese vestimentare perfecte pentru ceremonii și petreceri, întâlniri de afaceri și timpul petrecut la birou, dar și pentru vacanțe sau ieșirile în familie ori alături de prieteni. Vorbim despre costume, care pot fi făcute și la comandă, sacouri, smokinguri, cămăși și pantaloni casual, business sau de ceremonie, veste, pulovere și chiar jeanși
Inaugurările noilor magazine au marcat și lansarea ofertei de Black Friday, care propune prețuri cu până la 50% mai mici, în luna noiembrie.
Comentarii prin facebook