E oficial: 12 constructori vor sa faca centura Timisoarei! CINE SUNT OFERTANTII

După cinci prelungiri ale termenului limită de depunere a ofertelor pentru proiectarea și execuția Centurii de Sud a Timișoarei, procedura s-a încheiat oficial. Au fost depuse nu mai puțin de 12 oferte, a căror evaluare se va termina pe 15 septembrie.

Documentația pentru proiectarea și execuția tronsonului sud al variantei ocolitoare a Timișoarei a fost depusă pe SEAP în luna aprilie, cu termen inițial de depunere a ofertelor stabilit pe 8 iunie 2017. Au fost cinci amânări, cauzate de diversele clarificări cerute de firmele interesate, ultima dintre ele cu termen 21 august. N-a mai existat o a șasea prelungire, așa că acum CNAIR a închis procedura. „Au fost depuse 12 oferte. Evaluarea acestora se va face până pe 15 septembrie. După ce vor fi urmate toate procedurile legale, până la sfârșitul anului va fi anunțat constructorul pentru varianta ocolitoare a Timișoarei. Valoarea estimată a lucrărilor este de 381,817 milioane lei, fără TVA”, a declarat, pentru deBanat.ro, Alin Șerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR. Contractul care va fi atribuit prevede „proiectarea și execuția lucrărilor de construcție a 25,690 km de drum național care reprezintă Varianta de ocolire Timișoara Sud”. Centura Sud va avea o singură bandă pe sens, pentru că, susțin specialiștii CNAIR, nivelul traficului nu justifică, din punct de vedere economic, câte două benzi. La jumătatea lunii martie, la Timișoara, președintele PSD Liviu Dragnea spunea că un câștigător va fi anunțat până la sfârșitul anului. „Dacă nu se reușește desemnarea unui proiectant-executant pentru centura Timișoarei până la sfârșitul anului, chiar pierdem timpul pe la București. Dacă nu avem asta, atunci chiar nu are rost”, declara Dragnea.

În luna iulie, Guvernul României a anunțat că intenționează să modifice hotărârea din 2008 care stabilea indicatorii tehnico-economici ai acestei investiții. Principalele revizuiri constau în reconsiderarea lungimii traseului respectiv, 25,69 km față de 25,40 km, având în vedere „dezvoltările urbane ulterioare studiului de fezabilitate inițial şi racordarea la reţeaua existentă de drumuri naţionale, avându-se în vedere finalizarea variantei de ocolire nord şi proiectul variantei de ocolire vest elaborat de către autoritățile locale”, lățimea platformei, la 10 m față de 12 m prevăzuți inițial, redimensionarea sistemului rutier la traficul recenzat în anul 2010 şi ulterior 2015, faţă de cel recenzat inițial în anul 2005. Construcția centurii va dura 36 de luni. Șoseaua va avea 3 poduri, 7 pasaje și două parcări, iar pe șantier este estimat să lucreze 400 de muncitori.

Cine a depus oferte:

1. ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET A.S.

2. Asocierea COMSA, S.A.U – ALDESA CONSTRUCCIONES S.A.

3. DANYA CEBUS ROM SRL

4. Asocierea ELF ROAD S.R.L – RPA SRL – ALEANDRI SPA

5. Asocierea ICM SPA – SC TANCRAD SRL – IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.p.A.

6. Asocierea MAX BOEGL ROMANIA S.R.L. – MAX BOEGL STIFTUNG & CO. KG. – TEHNOCER SRL

7. PORR CONSTRUCT S.R.L

8. Asocierea PST GROUP JSC – SC PST CONSTRUCTION WORKS SRL – SC ALPENSIDE SRL

9. Asocierea SINOHYDRO CORPORATION LIMITED – SC NORD VEST INFRASTRUCTURA SI SERVICII SRL

10. SOCIETÀ ITALIANA PER CONDOTTE D’ACQUA S.P.A

11. TIRRENA SCAVI SPA ITALIA

12. Asocierea TRAMECO S.A – VAHOSTAV-SK – SC CONSTRUCTII ERBASU SA – SC GRAFIC TENDS SRL

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

anteconbega a spus: (August 22nd, 2017 at 19:26 )

Care va fi ţeparul câştigător? Oricum, chestia cu traficul care “nu justifică două benzi” pe sens e parfum de lăbăreală bolşevică. O să iasă un pârţ rutier. Se va face o centură în care traficul se va desfăşura în şir indian, ca la conga.

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Interimate doar sase luni. USR vrea sa schimbe legea care ii permite lui Dorel Cojan sa stea de trei ani fara concurs

Cam cât poți să fii interimar pe o funcție de conducere în România? Cât vrea cel care te numește. La Timișoara, Poliția Locală este condusă cu numire directă de trei ani și jumătate, dar acest lucru s-ar putea schimba. Senatorul USR de Timiș Nicu Fălcoi va propune ca, prin lege, interimatele să fie limitate la șase luni, cu o singură posibilitate de prelungire de trei luni.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Interimate doar sase luni. USR vrea sa schimbe legea care ii permite lui Dorel Cojan sa stea de trei ani fara concurs
Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Ediţia din luna septembrie a festivalului „asFalt art” se va desfăşura sâmbătă, la Iulius Mall Timişoara. Festivalul, care îşi propune să aducă arta şi cultura mai aproape de oameni şi să îi încuranjeze pe tinerii artişti, va avea loc în food court-ul mallului, de la ora 16.
Citeşte tot articolul Citeste articolul asFalt art: teatru si labirint, in mall
Primarul Nicolae Robu a explicat, vineri, de ce a cerut, până la urmă, de la guvern doar 2,2 milioane de lei pentru reparațiile de la școlile afectate de furtună. Practic, sunt singurii bani care ajung, cel puțin pentru moment, în Timiș. Alte județe au primit sume considerabil mai mari: Maramureșul, 9,4 milioane, iar Bihorul, 8,7 milioane.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Robu explica de ce a cerut doar 2,2 milioane de lei de la guvern: Ne-am conformat solicitarii lui Tudose
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top