RATT testeaza un autobuz electric si asteapta parerea calatorilor

La doi ani de la prima încercare, RATT testează, din nou, un autobuz electric. După un vehicul de proveniență chinezească, acum timișorenii pot călători cu un autobuz electric din Cehia.

autobuz electric sor

Autobuzul marca SOR, produs în Cehia, circulă deja pe străzile din Timișoara. Luni, el a făcut curse pe liniile 33 și Expres 1, urmând să ajungă, prin rotație, pe toate liniile de autobuz din oraş. „Capacitatea autobuzului electric este de 85 de persoane. RATT vă invită să călătoriţi şi să ne daţi un feedback cu părerea dumneavoastră despre acest tip de autobuz, folosind formularul de petiţie de pe site sau această adresă de e-mail”, transmit reprezentanții regiei de transport. În 2013, la Timișoara a fost testat un alt autobuz electric, fabricat de compania chineză BYD. „Nu vrem să mai cumpărăm autobuze cu motor termic, ci numai cu motor electric”, spunea, atunci, primarul Nicolae Robu. Municipalitatea nu a achiziționat însă niciun astfel de vehicul. De altfel, un autobuz electric costă aproximativ dublu față de unul cu motor termic.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

A costat peste 6 milioane de euro, a durat 2 ani, stă să fie inaugurată, dar una dintre promisiuni a fost încălcată. Strada Popa Șapcă are de acum 4 benzi de circulație, însă pietonii și bicicliștii se vor înghesui pe trotuarele de 2 metri lățime, deși fusese anunțat altceva. Sau, dacă este să ne luăm după indicatoare, poate că pietonii sunt excluși... UPDATE: Primarul Nicolae Robu spune că nu era loc de pistă separată și crede că „trebuie să prevaleze rațiunea”.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Trotuar sau pista de biciclete? Pe strada Popa Șapcă, pietonii și bicicliștii se vor înghesui pe 2 metri
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com