Apel catre soferi: Nu fortati intrarea pe A1!

Anunțul oficial de deschidere a traficului pe autostrada A1, tronsonul Izvin – Șanovița, poate fi făcut în orice moment. Până atunci însă, cei de la ProInfrastructura, asociația care urmărește atent toate mișcările CNADNR, fac un apel de bun simț către șoferi: nu intrați pe A1, deși drumul este ca-n palmă!

a1-1

Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale poate anunța în orice clipă deschiderea oficială a traficului pe A1, tronsonul Izvin – Șanovița. Acesta este finalizat de două săptămâni, timp în care s-au făcut marcajele și, ulterior, verificările absolut necesare înainte de a decide deschiderea circulației. Pentru a nu exista însă probleme, șoferii trebuie să mai aibă un pic de răbdare. Cei de la ProInfrastructura au făcut, miercuri dimineață, un apel pe Facebook, via PeUndeMerg.ro. „Constructorul ne roagă expres să nu forțăm intrarea pe A1 înainte de inaugurarea oficială! Vă rugăm, în numele API, să aveți încă puțină răbdare și să respectăm procedurile prin care autoritățile și constructorul trec zilele acestea, inclusiv azi! Avem o cerere directă de la constructor să nu forțăm intrările, nu cumva să facem vreo prostie în teren sau să se trezească cine știe ce comisie cu noi hop țop în teren aiurea (…) Constructorul a fost foarte amabil și a dat dovadă de multă transparență, permițându-ne, sub controlul său direct (așa cum e și normal), accesul pe șantier și înainte de inaugurare… (…) Stați pe forum și urmăriți relatările noastre”, transmit cei de la API.

a1-2

O comisie a CNADNR a făcut deja verificări pe lotul 2 al Autostrăzii Timișoara –Lugoj și nu a identificat deficiențe de construcție. În aceste condiții, dacă nu apar probleme de ultimă oră, circulația ar putea fi deschisă chiar înainte de Crăciun. Consorţiul Tirena Scavi – Societa Italiana per Condotte D’Acqua a câștigat, în 2013, licitaţia pentru tronsonul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj, cu o lungime de 25,6 kilometri. Lucrările propriu-zise au început în ianuarie 2014, cu termen de finalizare în iulie 2016. Realizarea acestui tronson de autostradă a costat 423 milioane de lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind, în proporție de 85%, Fondul de Coeziune (POS-T). Primul tronson al autostrăzii Timișoara – Lugoj, care are numai kilometri, a fost deschis în octombrie 2012, tot înainte de termen.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Omu' Vechi a spus: (December 23rd, 2015 at 10:46 )

Ce nemernici ! In loc sa dea drumul imediat la circulatie asteapta sa-si faca timp ciumetii de politicieni pentru poze la taiat panglica. Traiasca ministrul tehno-cacat !

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Planuri mari pentru 2018. Anul viitor ar trebui să înceapă lucrările la cele două poduri anunțate, la pasajele Solventul și Piața Consiliul Europei, stadion, bazine de înot. Nu vor fi uitate fântâna muzicală din Parcul Botanic, complexurile sportive din cartiere și reabilitarea Operei. Nicolae Robu spune că vor fi bani în buget, dar nu a putut estima o sumă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timisoara, promisiunea unui urias santier in 2018: doua poduri, doua pasaje, fantana cantatoare si multe altele
În vara anului 2016, când era ales primar la Ghiroda, la doar 27 de ani, liberalul Ionuț Stănușoiu devenea cel mai tânăr edil din România. Probabil și avântul datorat vârstei fragede l-a făcut pe Stănușoiu ca la începutul lui 2017 să propună nu mai puțin de 170 de proiecte pentru comuna din vecinătatea Timișoarei.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ghiroda, comuna periurbana cu 170 de proiecte in 2017
În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top