Timisoara, ocolita in continuare de marile lanturi hoteliere

Cele mai multe nume mari din industria hotelieră nu prea se uită în afara Bucureștiului. Timișoara nu are decât un singur hotel sub un nume internațional și lucrurile nu par să se schimbe prea curând, deși, în 2021, orașul va fi capitală culturală europeană.

O analiză realizată de zf.ro, pe baza datelor de la compania de consultanţă în domeniul hotelurilor Fivestar Hospitality şi a celor din piaţă, arată că Bucureștiul a atras cele mai multe nume internaţionale în industria hotelieră, zece lanţuri străine punându-şi sigla pe mai mult de 25 de hoteluri din capitală. În același timp însă, orașe unde turismul de business se împletește cu turismul de relaxare nu par, deocamdată, prea atractive pentru lanțurile internaționale. Specialiștii spun că acestea așteaptă atât creșterea turismului local, cât și schimbarea atitudinii antreprenorilor locali, care să fie mai deschişi în a investi în unităţi pe care să le afilieze ulterior la branduri străine. Exemple clare sunt Braşovul şi Timişoara, unde sunt deschise doar câte un hotel sub un nume internaţional.

În Braşov se contruieşte totuși un hotel Radisson Blu, brand al grupul internaţional Rezidor, Accor va deschide un hotel Mercure, iar Hilton s-a arătat interesat de investiţii în acest oraş. Pe de altă parte însă, Timişoara nu este pe harta dezvoltării hoteliere. În al treilea cel mai puternic oraș ca cifră de afaceri a companiilor în România, după Bucureşti şi Ilfov, există doar un singur hotel sub un brand internaţional, şi anume NH Hotels. Anul trecut, Timişul a atras peste 350.000 de turişti, mai bine de un sfert fiind străini. Judeţul Timiş, cel mai mare judeţ al României din punctul de vedere al suprafeţei, a devenit în ultimii ani „kilometrul zero“ al industriei de componente auto din România, atrăgând giganţi precum Continental, Delphi Packard, TRW Automotive sau nemţii de la Hella. În 2021, Timișoara va fi Capitala Europeană a Culturii, iar autoritățile locale se așteaptă la aproximativ un milion de turiști.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Sorin Aradean a spus: (noiembrie 14th, 2017 at 10:34 )

Subiectul chiar reprezinta o problema ptr oras, exact in perspectiva lui 2021. Ar fi dezastruos ca din lipsa unor nume sonore pe piata hoteliera locala, in 2021 turistii sa zaboveasca in oras doar pina catre dupa-masa, ca la lasatul serii sa innopteze la Novi Sad, un oras foarte frumos, pe care la capitolul infrastructura, inclusiv hoteliera, eu il gasesc deja mai bine pregatit ptr CCE2021.

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Timisoara 2021

Administratie vezi arhiva Administratie

Gauss topografie timisoara

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

CCIAT

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Afișul care îndemna timișorenii să meargă la referendum, dacă nu vor să le adopte „doi bărbați” copiii, a dispărut. Dar numai după ce primarul Nicolae Robu a vorbit cu reprezentanții asociației de proprietari din blocul pe care trona afișul. Poliția Locală a adoptat politica struțului în acest caz.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Afișul pro-referendum din centrul Timișoarei a fost dat jos. Dar nu la intervenția Poliției Locale, ci a primarului
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com