Şase mămici din Timişoara s-au transformat, alături de copiii lor, în modele pentru un catalog online de modă. Campania „Mămici cool la Back to School”, inițiată de Iulius Mall, continuă cu premii atrăgătoare.
Mămicile au și ele emoții la început de an școlar. Iulius Mall le-a pregătit o campanie cu peste 1.700 de premii, dar şi un catalog fashion cu şi pentru mămici, care poate fi accesat aici. Timp de o zi, șase mămici și puștii lor s-au transformat în modele. Veronica – technical consulting, Bianca – fondatoare a comunităţii online „Mămici Mai Tari Ca Google”, Alina – hairstylist, Diana – medic pneumolog, Cristina – lector universitar şi Alina – femeie de afaceri s-au distrat şi și-au împărtăşit gândurile şi emoţiile pe care le au la fiecare început de septembrie. Mămicile și copiii poartă ținute care pot fi găsite în magazine precum Nissa, Koton, Mathilde, Terranova, C&A, Coccodrillo, Hervis Sports, Bardash, Meli Melo, Tezyo, Jazz, Parfois şi Il Passo. Fotografiile au fost realizate în cele două clădiri de birouri United Business Center, parcarea supraetajată din Openville, dar şi în Iulius Mall şi Librăria Cărtureşti. Recomandările în materie de styling vin din partea specialiştilor, Iulius Mall colaborând pentru acest catalog cu lector univ. dr. Cristina Lazăr şi asistent univ. dr. Sandra Suciu, de la Departamentul Design Vestimentar al Facultăţii de Arte şi Design a UVT.
Până pe 16 septembrie, continuă campania „Mămici cool la back to school”. Primii 100 de participanți din fiecare zi vor primi un premiu garantat. În plus, pe 10 și 17 septembrie vor fi premiați câte 18 clienți, astfel: șapte vor primi tablete, alţi șapte vor merge la cumpărături, doi vor avea rucsacuri U Man și alți doi le vor oferi copiilor penny board-uri U Man. Pe 17 septembrie va fi desemnat marele câștigător, care va pleca cu familia într-un city break la Europa Park, în Germania.
Comentarii prin facebook