Încă nu s-a anunțat că se deschide magazin la Timișoara, dar clienții Ikea din vestul României vor putea să cumpere mai ușor produsele lor preferate, iar costul transportului este mult mai mic. Gigantul suedez deschide, în mai puțin de o lună, primele două Puncte de Colectare a Comenzilor Online din România. Unul dintre ele va fi la Timișoara.
Ikea lansează oficial mediul său multi-channel în România,iar primele două orașe în care va fi testat sunt Brașov și Timișoara. În prima jumătate a lunii iulie, vor fi deschise primele două Puncte de Colectare a Comenzilor Online din România pentru a sprijini cumpărăturile online din cele două orașe. Practic, veți putea face cumpărăturile online în magazinul IKEA Băneasa, sau prin telefon cu ajutorul angajaților din call-center – și veți putea opta pentru livrarea produselor la Punctele de Colectare Ikea din Timișoara și Brașov. Veți ridica astfel personal produsele, în ziua și la ora la care doriți. Costul transportului este mai mic decât cel de livrare la domiciliu: 29 lei pentru pachete de sub 30 kg pe comandă, respectiv 49 lei pentru coletele Cargo, de peste 30 kg pe comandă, indiferent de dimensiunea și valoarea comenzii.
„Punctele de Colectare a Comenzilor reprezintă un nou format prin care Ikea își propune să creeze o experiență de cumpărături mai simplă și mai convenabilă, la prețuri și mai accesibile pentru clienți. Acestea vor fi situate în spații ușor de accesat cu mașina sau mijloacele de transport public, pentru a fi cât mai convenabile pentru clienți. La Timișoara, punctul de colectare se va afla în Centrul Comercial Euro 2, Bd. Antenei nr. 4, și va fi deschis între orele 10 și 19, șapte zile pe săptămână”, au transmis reprezentanții companiei suedeze. Ikea Group este lider mondial în retailul de mobilier și decorațiuni. Cele 355 magazine oferă aproximativ 10.000 de produse de mobilier și soluții accesibile pentru acasă. Al doilea magazin Ikea din România va fi deschis în această vară în București.
Comentarii prin facebook