Lărgirea pasajului și a străzii Popa Șapcă nu e lucrarea de care avea nevoie traficul din Timișoara. Senatorul USR Nicu Fălcoi consideră investiția inutilă și spune că autoritățile locale nu înțeleg că mașinile nu trebuie aduse în centrul orașului.
Șantierul din zona Popa Șapcă, atât de lăudat de primarul Nicolae Robu, nu va avea ca rezultat, după finalizare, fluidizarea traficului din Timişoara. Senatorul USR Nicu Fălcoi pare convins că o investiţie inutilă a administrației Robu. „Au fost aruncaţi banii oraşului pe fereastră. Strada Popa Şapcă nu avea nevoie să fie lărgită. Banii ăştia puteau fi investiţi foarte bine pentru a rezolva problema aglomeraţiei într-un pasaj subteran la Punctele Cardinale, care ar fi fluidizat circulaţia foarte mult şi nu ar fi fost nevoie de lărgirea străzii”, a declarat acesta. Senatorul USR-ist susține că totul pleacă de la o abordare greșită a administrației Robu. „În România în general, în Timişoara în particular, oamenii au impresia că dacă pui o bandă în plus ai rezolvat problema circulaţiei. Nu se rezolva aşa. Problemele de aglomeraţie în circulaţie se rezolvă când rezolvi interecţiile. Intersecţiile trebuie suprapus. Când sunt suprapuse, se fluidizează circulaţia. Prin urmare, eu cred că investiţia de la Popa Şapcă a fost una inutilă. Asta e marea problemă, că primarul Robu în loc să facă ceea ce fac marile oraşe din lumea asta, adică să scoată circulaţia din centru, încearcă să aducă mai multe maşini în centrul oraşului”, a declarat Nicu Fălcoi. Șantierul de la Popa Șapcă ar putea fi terminat la jumătatea lunii decembrie, după estimările primarului Nicolae Robu.
Scrie un comentariu
15 comentarii pentru acest articol
in sfarsit unul care gandeste! scaunul de primar i-a luat mintile idiotului, iar frica robului de a pierde puterea ne va ruina.
tampenii d-astea au facut oncu si groza la sannicolau mare, au distrus tot centrul orasului. niste imbecili disperati sa isi intretina clientela politica si totodata sa stea la furat cat mai mult timp.
Are mare dreptate. Prima oara cand cineva are un argument logic contra primatului.
Nu e prima oara cand regret c-am votat USR… 🙁 intr-adevar, ce mare greseala, ca s-au facut 4 benzi in loc sa ramana 2… caci probabil macar e de-acord ca Pasajul Popa Sapca trebuia largit, sa poata intra deodata cate-o masina pe sens…
cati bani crede Falcoi ca s-ar fi economisit daca nu s-ar fi largit benzile dintre Pasaj si Punctele Cardinale?
Si, daca fiind 2 benzi, vor fi cozi de la Pct Cardunale pana la Pasaj, isi da seama ca altfel coada, pe o banda, ar fi fost de la Pct Cardinale pana la Galeria 1?
Iar cand, peste ani de zile probabil, vor fi lucrari pt pasaj subteran la Pctele Cardinale, nu va urla tot Falcoi ca de ce se fac lucrari acolo care, pe durata lor, vor creea ambuteiaje infernale?
Chiar n-are USR o alta idee mai buna pt infrastructura orasului, decat sa comenteze de ce se face ceva..?
Mai era unul, Orza (si pe asta l-am votat 🙁 ) ca de ce se face Pasajul Jiul din bani de la bugetul local si nu mai asteptam vreo 3 ani sa-l facem pe bani europeni…
Desi nu l-am votat, imi dau seama ca Robu face mai multe decat ar fi facut altii in locul lui… o sa ne dam seama si-o sa-l regretam doar atunci cand va veni altul in locul lui…
„Problemele de aglomeraţie în circulaţie se rezolvă când rezolvi intersecţiile. INTERSECTIILE TREBUIE SUPRAPUSE. CÂND SUNT SUPRAPUSE, SE FLUIDIZEAZĂ CIRCULAȚIA.”
„Robu în loc să facă ceea ce fac marile oraşe din lumea asta, adică să scoată circulaţia din centru, ÎNCEARCĂ SA ADUCĂ MAI MULTE MASINI IN CENTRUL ORAȘULUI.”
ce spune falcoi si ce intelege anonimu
Asa e cand nu intelegi cum e cu benzile. Da, e corect, trebuie si pasaje pentru fuidizare. Dar trebuie si mai multe benzi, da na oameni ingusti in viziune , ne iesiti in lume. In SUA exista 4 benzi pe sens + pasaje subterane. Pasajul nu rezolvat totul.
Pe romaneste a dat cu mucii in fasole. A spus un devar si l-a politizat cu o porstie cum ca largirea strazilor e inutila.
Nasol e ca mai sunt si uni care nu vad nuanta politica de toata jena. Imi pare rau ca simpatizam cu USR.
Asa este. Daca faci doar un pasaj, o sa ai circulatie fluida la punctele cardinale dar o sa fie tot aglomerat, pentru ca pana la uram tot dai de un semafor si toate masinile se aglomereaza pe o banda.
Acest falCOI se pare ca face umbra psmintului de pomana si se crede atotstiutor, desi ar trebui sa se intrebe ce accident genetic a dus la existenta lui.
S-au activat postaci tineretului PNL. Mai bine mergeti la plantat de copacei sa faca umbra viitorului cartier PNL din mehala decat sa postati mesaje de lauda condutorului iubit.
Ce omiteti sa spuneti din evaluarea dvs d-le sen. Falcoi, este ca fluxul de trafic pe str. Popa Sapca ERA DEJA constituit la momentul deciziei largirii acestei strazi. Cu alte cuvinte, primaria n-a largit strada spre a chema cit mai multe masini pe traseul in discutie, ci a incercat sa inlature gituirea care exista in vechea formula de circulatie, strada cu 1 banda pe sens, pasaj cu 1 banda pe sens.
Iar constituirea traficului pe aceasta relatie, cu accent pe virfurile de dimineata respectiv de seara, e o consecinta a faptului ca multa lume locuieste in sudul orasului sau localitatile periurbane sudice Mosnita, Giroc, Urseni, dar munceste in nordul orasului, fiind nevoita sa strabata dimineata intregul oras pe relatia S->N, iar seara in sens opus N->S. Bineinteles ca si reciproca e valabila, multi altii locuind in nordul orasului sau localitatile periurbane nordice Dumbravita, Giarmata, Covaci, dar lucreaza in sudul orasului.
Trecerile de calea ferata (cale ce taie orasul literalmente in doua) la Jiul, Aradului, Popa Sapca, Baader, le gasesc ca facind parte din arterele majore de tranzit N-S, asa incit largirea lor la nevoile deja constatate, nu poate fi catalogata drept „aducatoare de trafic suplimentar”. Cu respect.
Domnule MNL,cel care primeste ceva si o scrie in nume, cred ca conceptul de „lauda” va este strain.
In DEX o sa gasiti explicatia:
LÁUDĂ, laude -Exprimare în cuvinte a prețuirii față de cineva sau ceva; cuvinte prin care se exprimă această prețuire; elogiu. Mărire! slavă! cinste! glorie!
Cine nu este de acord cu opinia acestui ins de sorginte USR, nu se incadreaza in definitia de mai sus. Sintagma cine nu este cu mine aduce „lauda” Robului, este total puierila si denota frustrarii si imbecilitati pe care o vaeti.
cetatene ai demarat un atac de tip liberal cu tot cu greselile gramaticale evidente (corect gramatical: pueril). Asa se intampla cand esti discipolul lui Lae.
Falcoi asta are si nume predestinat…specilaistu’ maro
domnucule Robu, a-ti larjit strada dar nu a-ti facut cum am cerut sensuri giratorii cu semafoare inainte si dupa pasaj. rusinica !!!
parca suntem la scoala ajutatoare, toti dați solutii salvatoare gen robu, dar omiteti ce mentioneaza Falcoi, anume eliminarea masinilor din oras.
cand plm puneti degetul pe situatie si trasati o centura? nu stadioane, nu fantani cu triluri si beculete, doar centura mult omisa.
4 benzi pe popa sapca nu erau o prioritate.
Puie-MNL : probabil ca mnl este prescurtarea de la MANELIST, caci dupa cum postei nu cred ca ai prea multa scoala.
Comentarii prin facebook