Cu Maserati-ul la o shaorma

Joi seara, în jur de ora 10 și jumătate. În fața unei shaormerii din Complexul Studențesc, situată la intersecția străzilor Socrates și Aurelianus, apare un ditamai Maserati argintiu înmatriculat în Germania. În fața shaormeriei sugestiv denumite „100% Shawarma” e amenajată o stație de taxi. Acum e aproape goală, doar două taxiuri sunt parcate, iar în spatele lor sunt mai multe locuri libere. După mai multe manevre complicate, limuzina e parcată nu pe locurile libere din spate, ci în fața primului taxi. O bună parte din „bot” intră pe strada Socrates. Dar nu mai contează.

Odată parcată, din mașină iese cu greu o matahală de țigan de vreo 140 spre 150 de kile. E asudat și gâfâie din greu din cauza efortului. Cămașa albă e deschisă până deasupra buricului, lăsând să se vadă două lanțuri probabil din aur. Unul e mai mare și mai gros decât un lanț de motocicletă. „Spectatorii” din fața shaormeriei, nu foarte mulți, studenții fiind în vacanță, au rămas înmărmuriți în fața mașinii într-adevăr splendide. Namila profită de momentul de uimire și intră în fața celor două persoane care stăteau la rând, comandându-și o shaorma. Cu de toate! Se așează cu greu pe un scaun și molfăie cu zgomot mâncarea din mână. Cei din jur se uită ba la mașină, ba la proprietar. Unul mai îndrăzneț îl abordează cu o voce înceată: „Ce faină e! Cât a costat?”. „Mult, foarte mult, că-i făcută la comandă. Nici nu mai știu bine, aproape 200.000”, răspunde balaoacheșul mândru. „Dar merită”, continuă el cu gura plină de ultima îmbucătură de shaorma. Fără să se ridice, mai comandă o shaorma. Cu gura din nou plină, povestește că viața nu e așa ușoară în „Jărmania”, că trebuie să muncească mult pentru fiecare euro. Nimeni nu-l întreabă ce „muncă” prestează, ce calificare sau diplome deține, astfel încât să reușească în câțiva ani să-și ia o asemenea mașină.

Un taximetrist, învingându-și teama, îi atrage atenția că ar putea fi amendat pentru parcarea originală, cu „botul” mașinii intrat pe o altă stradă unde încurcă circulația. „Plătesc amenda, nu-i nicio treabă. Zilele trecute am fost la o nuntă, am trecut toți pe roșu, am plătit amenzi și n-a fost nicio treabă. Plătesc că am de unde”, spune țiganul arătând cu degetul spre borseta burdușită de lângă el. Nici măcar amenda aceea probabil nu o va mai plăti. La câteva zeci de metri, doi polițiști locali (un el și-o ea) se uită cu priviri tâmpe la bolid. Și probabil își fac calcule în gând câte salarii și șpăgi aferente le-ar trebui să-și cumpere măcar o roată de Maserati. La o ditamai ușă nici măcar nu se gândesc…

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

anteconbega a spus: (August 1st, 2015 at 08:42 )

“Politisti cu priviri tampe”… Dar e privirea obisnuita a şefului lor, chestorul Cojan, care, la rându-i, imită privirea şefului său direct, indiferent care o o fi acela!

Roxy a spus: (August 7th, 2015 at 16:52 )

Asa este viata: “unii munceste pe taxi sau pe unde mai poate, altii face banii multii prin Jarmania, altii ne conduce cu patru clase care le are!”.

tigan roman a spus: (August 10th, 2015 at 11:04 )

Cand dracu o sa realizati ca masinile NU sunt ale tiganilor ?

99 la suta sunt inchiriate de la firme de profil din Germania cu plata in avans !!!

Chiar si lanturile uriase de pe cefele lor sunt goale pe dinauntru si cantaresc cam cat un lant normal .

Ce naivi sunt romanii !!!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO
Nicolae Robu îi cere lui Dănuț Groza să facă dovada că, înainte de finele lunii martie, în Sânnicolau Mare erau mai mult de 24 de membri PNL. Șeful PNL Timiș susține că nu există nici cotizații plătite și că lucrurile trebuie lămurite rapid. Robu spune și că, dacă nu se opunea el, Groza ar fi fost dat demult afară din partid.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Razboiul in PNL Timis, un nou episod. Robu: N-o sa anulam alegeri pentru ca asa vrea Danut Groza
Sunt prea multe treceri de pietoni în Timișoara, iar acestea încurcă traficul rutier. În consecință, primăria va continua să desființeze „zebre”. Următoarea pe listă se află pe strada Gheorghe Lazăr, iar cea din Mărăști rămâne desființată, pentru că sunt zeci de mii de mașini și doar sute de pietoni.
Citeşte tot articolul Citeste articolul In Timisoara vor disparea mai multe „zebre”. Robu: Incurca circulatia, pietonii pot face 100 de pasi in plus
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top