Timisoara culturala se promoveaza cu afise si bannere de 400.000 de lei

candidate capital of culture

Nu demult, primarul Nicolae Robu căuta voluntari care să lucreze la strategia Timișoarei pentru candidatura la titlul de Capitală Culturală Europeană. Acum, o parte din aceasta a fost dezvăluită: Timișoara își va promova acțiunile culturale prin afișe lipite prin alte orașe. Nu și la Cluj, unde nimeni nu vrea să vândă spațiu publicitar către urbea de pe Bega.

Competiția pentru Capitală Culturală Europeană 2012 va fi lansată oficial în 2015, urmând ca orașul câștigător să fie anunțat doi ani mai târziu. Acum două săptămâni, primarul Nicolae Robu anunța că Timișoara nu are o strategie bine definită și era în căutare de voluntari competenți care s-o întocmească.

Nu se știe dacă voluntarii au început să depună pe capete CV-uri, dar Simona Neumann, directorul executiv al Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană, a prezentat, joi, o campanie de promovare a unor evenimente culturale din orașul de pe Bega, care costă 400.000 de lei. „Prima etapă de promovare a evenimentelor culturale majore ale oraşului va avea loc până în luna decembrie. Scopul major este de a creşte vizibilitatea activităţilor culturale ale Timişoarei în plan naţional şi international. Unul din marile neajunsuri ale Timişoarei este vizibilitatea redusă a programelor sale culturale“, susține Simona Neumann.

Evenimentele culturale promovate în 2013 sunt, printre altele, Festivalul TESZT, Street Delivery, Access Art, JazzTM, Festivalul de Operă şi Operetă, Street Art sau Plai. Promovarea constă în afișaj stradal în Timișoara și afişaj pe panouri outdoor în Bucureşti, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj și Reşiţa. În Timișoara, în afară de panourile de mari dimensiuni, afișele vor fi lipite în peste 40 de locuri, printre care mai multe stații de transport în comun.

Candidatura Timișoarei nu va fi promovată și la Cluj-Napoca, unul dintre principalele orașe care se luptă pentru același titlu. Motivul e simplu: nu s-a reușit închirierea vreunui metru pătrat de panou publicitar pe „moșia” lui Emil Boc. Culmea este că, în centrul Timișoarei, a tronat, luni bune, acum ceva timp, un afiș al Clujului pe aceeași temă. „Prin acest proiect vrem să atragem mai mulți turiști în Timișoara, care să vină la evenimentele culturale. Una din șansele pe care le avem e faptul că acum pregătim candidatura Timișoarei și toate instituțiile publice sunt parte a acestui demers“, a conchis Simona Neumann. Ea a admis totuși că, în prezent, „cei din Cluj sunt mai vizibili”.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitarea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

dan a spus: (Iulie 11th, 2013 at 22:07 )

cheltuielile din campanie se deconteaza. hold on to your joints!

George a spus: (Iulie 12th, 2013 at 10:09 )

Aduceti turisti la Padurea Verde sa vada una din marile realizari post revolutionare din Timisoara, fabrica Continental. Cine sta prin zona stie despre ce e vorba.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Administratie vezi arhiva Administratie

Statiunea Buzias

Politica vezi arhiva Politica

Iulius Mall

Sport vezi arhiva Sport

tarlungeni ciso

Pentru Marian Cisovsky! Poli a zdrobit Unirea Tarlungeni cu 5-0

Lipsiţi de orice emoţie în privinţa promovării în Liga I, jucătorii pregătiţi de Dan Alexa s-au descătuşat la Tărlungeni, reuşind o primă repriză de vis, dar şi un final de joc excelent. Înainte de începutul jocului, timişorenii au intrat pe teren îmbrăcaţi cu tricouri albe inscripţionate cu mesajul „Alături de Ciso!".
Citeşte tot articolul Citeste articolul Pentru Marian Cisovsky! Poli a zdrobit Unirea Tarlungeni cu 5-0

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Top