Timisoara culturala se promoveaza cu afise si bannere de 400.000 de lei

Nu demult, primarul Nicolae Robu căuta voluntari care să lucreze la strategia Timișoarei pentru candidatura la titlul de Capitală Culturală Europeană. Acum, o parte din aceasta a fost dezvăluită: Timișoara își va promova acțiunile culturale prin afișe lipite prin alte orașe. Nu și la Cluj, unde nimeni nu vrea să vândă spațiu publicitar către urbea de pe Bega.

Competiția pentru Capitală Culturală Europeană 2012 va fi lansată oficial în 2015, urmând ca orașul câștigător să fie anunțat doi ani mai târziu. Acum două săptămâni, primarul Nicolae Robu anunța că Timișoara nu are o strategie bine definită și era în căutare de voluntari competenți care s-o întocmească.

Nu se știe dacă voluntarii au început să depună pe capete CV-uri, dar Simona Neumann, directorul executiv al Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană, a prezentat, joi, o campanie de promovare a unor evenimente culturale din orașul de pe Bega, care costă 400.000 de lei. „Prima etapă de promovare a evenimentelor culturale majore ale oraşului va avea loc până în luna decembrie. Scopul major este de a creşte vizibilitatea activităţilor culturale ale Timişoarei în plan naţional şi international. Unul din marile neajunsuri ale Timişoarei este vizibilitatea redusă a programelor sale culturale“, susține Simona Neumann.

Evenimentele culturale promovate în 2013 sunt, printre altele, Festivalul TESZT, Street Delivery, Access Art, JazzTM, Festivalul de Operă şi Operetă, Street Art sau Plai. Promovarea constă în afișaj stradal în Timișoara și afişaj pe panouri outdoor în Bucureşti, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj și Reşiţa. În Timișoara, în afară de panourile de mari dimensiuni, afișele vor fi lipite în peste 40 de locuri, printre care mai multe stații de transport în comun.

Candidatura Timișoarei nu va fi promovată și la Cluj-Napoca, unul dintre principalele orașe care se luptă pentru același titlu. Motivul e simplu: nu s-a reușit închirierea vreunui metru pătrat de panou publicitar pe „moșia” lui Emil Boc. Culmea este că, în centrul Timișoarei, a tronat, luni bune, acum ceva timp, un afiș al Clujului pe aceeași temă. „Prin acest proiect vrem să atragem mai mulți turiști în Timișoara, care să vină la evenimentele culturale. Una din șansele pe care le avem e faptul că acum pregătim candidatura Timișoarei și toate instituțiile publice sunt parte a acestui demers“, a conchis Simona Neumann. Ea a admis totuși că, în prezent, „cei din Cluj sunt mai vizibili”.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

dan a spus: (July 11th, 2013 at 22:07 )

cheltuielile din campanie se deconteaza. hold on to your joints!

George a spus: (July 12th, 2013 at 10:09 )

Aduceti turisti la Padurea Verde sa vada una din marile realizari post revolutionare din Timisoara, fabrica Continental. Cine sta prin zona stie despre ce e vorba.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Planuri mari pentru 2018. Anul viitor ar trebui să înceapă lucrările la cele două poduri anunțate, la pasajele Solventul și Piața Consiliul Europei, stadion, bazine de înot. Nu vor fi uitate fântâna muzicală din Parcul Botanic, complexurile sportive din cartiere și reabilitarea Operei. Nicolae Robu spune că vor fi bani în buget, dar nu a putut estima o sumă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timisoara, promisiunea unui urias santier in 2018: doua poduri, doua pasaje, fantana cantatoare si multe altele
În vara anului 2016, când era ales primar la Ghiroda, la doar 27 de ani, liberalul Ionuț Stănușoiu devenea cel mai tânăr edil din România. Probabil și avântul datorat vârstei fragede l-a făcut pe Stănușoiu ca la începutul lui 2017 să propună nu mai puțin de 170 de proiecte pentru comuna din vecinătatea Timișoarei.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ghiroda, comuna periurbana cu 170 de proiecte in 2017
În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top