Timisoara culturala se promoveaza cu afise si bannere de 400.000 de lei

Nu demult, primarul Nicolae Robu căuta voluntari care să lucreze la strategia Timișoarei pentru candidatura la titlul de Capitală Culturală Europeană. Acum, o parte din aceasta a fost dezvăluită: Timișoara își va promova acțiunile culturale prin afișe lipite prin alte orașe. Nu și la Cluj, unde nimeni nu vrea să vândă spațiu publicitar către urbea de pe Bega.

Competiția pentru Capitală Culturală Europeană 2012 va fi lansată oficial în 2015, urmând ca orașul câștigător să fie anunțat doi ani mai târziu. Acum două săptămâni, primarul Nicolae Robu anunța că Timișoara nu are o strategie bine definită și era în căutare de voluntari competenți care s-o întocmească.

Nu se știe dacă voluntarii au început să depună pe capete CV-uri, dar Simona Neumann, directorul executiv al Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană, a prezentat, joi, o campanie de promovare a unor evenimente culturale din orașul de pe Bega, care costă 400.000 de lei. „Prima etapă de promovare a evenimentelor culturale majore ale oraşului va avea loc până în luna decembrie. Scopul major este de a creşte vizibilitatea activităţilor culturale ale Timişoarei în plan naţional şi international. Unul din marile neajunsuri ale Timişoarei este vizibilitatea redusă a programelor sale culturale“, susține Simona Neumann.

Evenimentele culturale promovate în 2013 sunt, printre altele, Festivalul TESZT, Street Delivery, Access Art, JazzTM, Festivalul de Operă şi Operetă, Street Art sau Plai. Promovarea constă în afișaj stradal în Timișoara și afişaj pe panouri outdoor în Bucureşti, Sibiu, Oradea, Deva, Arad, Lugoj și Reşiţa. În Timișoara, în afară de panourile de mari dimensiuni, afișele vor fi lipite în peste 40 de locuri, printre care mai multe stații de transport în comun.

Candidatura Timișoarei nu va fi promovată și la Cluj-Napoca, unul dintre principalele orașe care se luptă pentru același titlu. Motivul e simplu: nu s-a reușit închirierea vreunui metru pătrat de panou publicitar pe „moșia” lui Emil Boc. Culmea este că, în centrul Timișoarei, a tronat, luni bune, acum ceva timp, un afiș al Clujului pe aceeași temă. „Prin acest proiect vrem să atragem mai mulți turiști în Timișoara, care să vină la evenimentele culturale. Una din șansele pe care le avem e faptul că acum pregătim candidatura Timișoarei și toate instituțiile publice sunt parte a acestui demers“, a conchis Simona Neumann. Ea a admis totuși că, în prezent, „cei din Cluj sunt mai vizibili”.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

dan a spus: (July 11th, 2013 at 22:07 )

cheltuielile din campanie se deconteaza. hold on to your joints!

George a spus: (July 12th, 2013 at 10:09 )

Aduceti turisti la Padurea Verde sa vada una din marile realizari post revolutionare din Timisoara, fabrica Continental. Cine sta prin zona stie despre ce e vorba.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Soarta aerodromului Cioca ar putea fi decisa la jumatatea lunii martie

CJ Timiș nu pare să vrea să renunțe la Aviația Utilitară, societate care nu mai are bani și nici director. Pe 15 martie va avea loc AGA, când, teoretic, ar putea fi luată o decizie asupra viitorului aerodromului de la Cioca. Încă nu este clar ce șanse de salvare de la dispariție are societatea, dar Călin Dobra vorbește despre reorientarea spre turism și agrement.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Soarta aerodromului Cioca ar putea fi decisa la jumatatea lunii martie
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Openville Timisoara va fi principalul centru de business din vestul Romaniei

Cel mai mare dezvoltator de proiecte mixte din România, grupul Iulius reprezintă un investitor activ şi pe piaţa office. După inaugurarea primului imobil din ansamblul Openville Timişoara, compania a ajuns să dețină peste 106.000 mp de spaţii office, în nouă clădiri clasa A, realizate sub brandul United Business Center (UBC).
Citeşte tot articolul Citeste articolul Openville Timisoara va fi principalul centru de business din vestul Romaniei

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

CJ Timiș nu pare să vrea să renunțe la Aviația Utilitară, societate care nu mai are bani și nici director. Pe 15 martie va avea loc AGA, când, teoretic, ar putea fi luată o decizie asupra viitorului aerodromului de la Cioca. Încă nu este clar ce șanse de salvare de la dispariție are societatea, dar Călin Dobra vorbește despre reorientarea spre turism și agrement.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Soarta aerodromului Cioca ar putea fi decisa la jumatatea lunii martie
Timişul ar putea beneficia de noi investiţii străine, dintr-o ţară prea puţin prezentă în acest moment în judeţ. Este vorba despre antreprenorii belgieni. La Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură Timiş a venit în vizită Anne Defourny, noul ataşat economic şi comercial al Ambasadei Belgiei la Bucureşti.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Firmele belgiene, asteptate sa descopere Timisul
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top