Samartinean vrea capul a inca doi ministri si al premierului Ponta

Demisia ministrului de Interne Radu Stroe pentru proasta gestionare a accidentului aviatic din Munţii Apuseni i se pare doar praf în ochi deputatului PDL Cornel Sămărtinean. Acesta susţine că în mod normal ar trebui să demisioneze atât ministrul Transporturilor, Ramona Mănescu, cât şi ministrul Sănătăţii, Eugen Nicolăescu. Demisia de onoare ar trebui să şi-o dea şi premierul Victor Ponta.

samartinean

„Vă spun din experienţa ca director la Aeroportul Timişoara că tot ce voia premierul să facă, o celulă de urgenţă, există deja. Eu am fost parte când eram director la aeroport dintr-o celulă naţională, fiecare pe domeniul lui. Erau responsabilităţi clare, când avionul era în raza de acţiune a unui aeroport sau a unui judeţ. Lucrurile erau foarte clar stabilite. Din păcate nu s-a respectat nimic, toţi au lucrat după ureche. În maximum 15 minute trebuia identificat locul şi în cel mult o oră de la producerea accidentului echipele de salvare trebuie să fie deja acolo. Asta este procedura standard. A fost o greşeală în lanţ şi o nerespectare a procedurilor care există deja”, ne-a spus Cornel Sămărtinean. Deputatul democrat-liberal povesteşte că în 2010 a fost pus într-o situaţie limită. Era doar de trei săptămâni director la Aeroportul Internaţional „Traian Vuia”. „Generalii, chestorii din subordinea miniştrilor ştiau ce trebuie să facă, e vorba de proceduri standard aprobate de la nivel de ministru până la ultimul om din structuri. Probabil l-au lăsat pe ministru să clacheze. Eu am păţit la fel după trei săptămâni la aeroportul Timişoara, în ianuarie 2010, la ameninţarea cu bombă. Toate structurile stăteau cu mâinile încrucişate şi aşteptau să le spun ce să facă. Mi s-a părut hilar. I-am ameninţat că le fac plângeri penale la toţi şi abia atunci s-au pus în mişcare. Aşa a fost şi acum. Nimeni nu a mişcat nimic. Responsabilitatea evident este a miniştrilor: toţi trebuiau să demisioneze, nu doar Stroe. Demisia trebuia să şi-o dea şi ministrul Transporturilor, şi ministrul Sănătăţii, şi premierul. Să-şi asume responsabilitatea”, ne-a mai declarat Sămărtinean.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

30 comentarii pentru acest articol

Giji a spus: (January 24th, 2014 at 22:12 )

Un kap de plua nu vrea? Sau are?Chiar doua? Pedelist adevarat!

 
CITIZEN a spus: (January 24th, 2014 at 22:16 )

ASTA NU-I ALA CARE A FOST DIRECTOR LA CROITORIE DE FACEA SCUTECE , CHILOTI , CAMASI , STRIMFI SI SA AJUNS DIRECTOR LA AEROPORT ? A … DA ! ATUNCI M-AM LAMURIT SI CU ASTA . STIMABILE : IDI U PICKU MATERJI !

 
Mihaela a spus: (January 25th, 2014 at 11:27 )

:))

 
ino the perfect spirit a spus: (January 25th, 2014 at 17:18 )

TU VREI CAPURILE LOR! ȘI EI VOR CAPUL TĂU!SĂ VEDEM CINE PE CINE!!!

INO THE PERFECT SPIRIT OF TRUTH AND LIFE!!!!

 
Comandantul strimfjartea a spus: (January 25th, 2014 at 16:14 )

Comandantul Aeroportului Timisoara, Cornel Samartinean, anuntase ca ar fi vorba de doua avioane care ar fi fost intoarse din drum, Wizzair de Londra si Carpatair de Roma, insa purtatorul de cuvant, Corina Lupulescu, a precizat ca a fost vorba de o confuzie si doar cursa de Londra s-a intors la sol, intrucat cea de Roma urma sa plece in jurul orei 10.00.

 
Martanul a spus: (January 25th, 2014 at 16:26 )

Iata unde am ajuns!
Un “comerciant de textile”, director de aeroport!
La prima “confruntare” cu o situatie creata de un
nebun, pdl-istul/ Big Director, se smiorcaie ca nu are
“experienta”! Ai dreptate musiu, dar asta nu stiai?
Ma intreb, dincolo de nervii cetatenilor, autoritatilor implicate sa rezolve “cauza”, cine PLATESTE COSTURILE?

 
Sniper a spus: (January 25th, 2014 at 16:31 )

Două MIG-uri de la Baza Aeriană din Câmpia Turzii au escortat aeronavele ameninţate cu bombă de la Timişoara. Militarii au aplicat procedura standard în cazul alertelor de tip terorist.samartinean specialistul lu’peste da lectii la altii,mars la Tarnaveni!!!
_________________________

 
Idolu reloaded a spus: (January 25th, 2014 at 17:13 )

Dar idolu ce dreac făcea? Era defundatorul de bude de pe aeroport si a ajuns mare “specialist” in aviație.

 
Mirelle a spus: (January 25th, 2014 at 22:00 )

Directorul aeroportului Timisoara, Cornel Samartinean, a declarat ca un al doilea avion, apartinand companiei Carpatair, care a decolat spre Roma urmeaza sa fie intors la sol,dar informatiile oferite de directorul aeroportului au fost infirmate de Nicolae Petrov, directorul companiei Carpatair. Acesta a precizat ca la mijloc este o confuzie, aeronava care urma sa plece spre Roma va decola in jurul orei 10.00, asa cum era prevazut,deci nicidecum la orele 07:00!?!Praf de pusca acest ilustru chilotar!

 
Corina a spus: (January 25th, 2014 at 22:11 )

Directorul aeroportului, Cornel Sămărtinean, s-a contrazis în declaraţii, găsind o scuză în faptul că nu a mai avut de-a face cu asemenea situaţii, fiind numit în funcţie de puţină vreme. Astfel, în decurs de 15 minute, directorul a prezentat trei scenarii diferite. În fiecare dintre ele a fost amintit alt număr de avioane ameninţate de presupusul terorist. Timp de două ore, specialiştii în securitate de pe Aeroportul Internaţional „Traian Vuia„ din Timişoara, poliţiştii şi trupele speciale nu au ştiut în care dintre avioane să caute bombele: în aeronava Wizz Air care zbura pe ruta Timişoara -Londra sau în cea a companiei Carpatair, care pleca spre Roma. Nicio bombă Avionul Wizz Air a fost adus la sol, la doar nouă minute de la decolare, pentru că era singura aeronavă care decolase la scurt timp după apel. Peste 160 de pasageri au fost debarcaţi şi ţinuţi în aerogară o jumătate de zi. În urma controlului de securitate nu a fost găsit niciun dispozitiv explozibil.

 
Doctorul a spus: (January 25th, 2014 at 22:19 )

Acea aeronava Wizz Air,Airbus A318 ,in momentul aterizarii,era full de cherosen!!!,cu 160 pasageri,vreo 4 tone de bagaje,a riscat enorm tinand cont de incarcatura totala,pentru ce,pentru cine?samartinean cornel mircea-bufonul pdl!RUSINE!!!

 
Leo a spus: (January 25th, 2014 at 22:45 )

Compania anunta ca, din cauza faptului ca aeronava a trebuit sa revina la sol in mod neprevazut, aceasta a aterizat avand o greutate mai mare decat cea autorizata pentru aterizare (zborul era planificat sa aterizeze la Londra/Luton cu mai putin combustibil). “In acesta situatie, procedurile prevad o alta inspectie amanuntita a aeronavei”, informeaza comunicatul. Intarzierea cursei este estimata la aproximativ 6 ore. O alta aeronava va fi trimisa pentru a opera zborul in jurul orei 12:00.

 
Carmina a spus: (January 25th, 2014 at 22:50 )

Daca ai avea vreodata ocazia sa stai intr-un aeroport dincolo de ‘porti’ si sa vezi ce specimene conduc o astfel de activitate cred ca te-ai gandi de doua ori inainte sa iei avionul. Ultimii looseri numai cu fumuri in cap care nu au deschis in viata lor o carte, toti buricul pamantului!

 
Carmen a spus: (January 25th, 2014 at 22:52 )

Compania anunta ca, din cauza faptului ca aeronava a trebuit sa revina la sol in mod neprevazut, aceasta a aterizat avand o greutate mai mare decat cea autorizata pentru aterizare (zborul era planificat sa aterizeze la Londra/Luton cu mai putin combustibil). “In acesta situatie, procedurile prevad o alta inspectie amanuntita a aeronavei”, informeaza comunicatul. Intarzierea cursei este estimata la aproximativ 6 ore.

 
Ady a spus: (January 25th, 2014 at 22:58 )

Gafele conducerii instituţiei, care a oprit la sol un avion care nu avea nicio legătură cu ameninţarea, respectiv faptul că accesul la aeroport a fost blocat, au atras indignarea timişorenilor care îşi duc existenţa în parcarea aeroportului. „Noi nu ne-am speriat de alarmă, că nu e nici prima şi nici ultima. Dar ieri nu am făcut niciun leu”, a declarat Adrian Lucea, un taximetrist care de trei ani îşi găseşte clienţi în curtea instituţiei.

 
Varza a spus: (January 25th, 2014 at 23:02 )

Seria de gafe a directorului aeroportului, Cornel Sămărtinean, şi a purtătoarei de cuvânt a instituţiei, Corina Lupulescu, continuă să provoace dispute. Un prim efect este că oficialii aerogării nu mai au voie să discute cu mass-media. „În două trei-zile vom organiza o conferinţă de presă. Pentru că ieri au fost ceva probleme de comunicare, de la Bucureşti ni s-a impus să nu mai discutăm cu mass-media. Zilele viitoare ne vom întâlni cu dumneavoastră să vă prezentăm un raport privind intervenţia impecabilă privind ameninţarea cu bombă de ieri. Nu e neapărat o pedeapsă”, a spus Cornel Sămărtinean.

 
Prostia omeneasca a spus: (January 25th, 2014 at 23:05 )

Cornel Sămărtinean, un „ilustru necunoscut”. Sămărtinean, în vârstă de 43 de ani, este de profesie inginer mecanic şi manager al unei societăţi care comercializează lenjerie intimă. Întrebat de reporterii „Adevărul de Seară” Timişoara ce l-a recomandat pentru funcţia de director al aeroportului, Sămărtinean a motivat că nu poate răspunde pentru că este ocupat şi s-a grăbit să închidă telefonul.

 
215 a spus: (January 25th, 2014 at 23:08 )

Alexandru Chirilă, spune că a încercat să facă unele schimbări. „Eu am cerut să se dea concurs pentru orice post. Aeroportul e o struţocămilă. Când vor ei, e societate comercială, când vin bani de la minister, e instituţie publică”, a spus Chirilă.

 
Psd a spus: (January 26th, 2014 at 14:18 )

Ce ma mira cum sau activat postaci psd si pnl care de fapt sintmax 2. Cit de prosti santeti sa nu intelegeti ca astazi discutia era alta. Aveti cosmaruri cu aeroportul? Poate aveti ceva si ajutati aeroportul sa nu mai intre in faliment? Astazi din al doilea aeroport din tara , a ajuns pe locul cinci. Stai sa vezi cand o sa plece 70 % din oameni acasa in somaj ce frumos o sa fie. Oare cineva vrea sa falimenteze aeroportul si sa cumpere terenul? Asta e problema idiotilor.

 
Aviatia a spus: (January 26th, 2014 at 14:39 )

Cine contesta activitatea dl Samartinean la aeroport sa studieze rezultatele financiare si operationale ale anilor 2010 ,2011 , 2012 si va vedea unde este profesionalism si unde este furaciune?

 
Les a spus: (January 26th, 2014 at 19:15 )

Boilor(psd,aviatia):Petrov vorbeste de 3,5 milioane euro cash la aeroport,samartinean da dividente,baga varianta cu Curtea de Conturi,fura banii angajatilor AIT,acele dividente care socotite la 3,5 milioane euro se duc undeva la 8.000 ron \angajat,ne doare undeva de realizarile pe hartii!Cretinilor!!!

 
sasha - Aici sunt rezultatele din mandatul lui Samartinean a spus: (January 27th, 2014 at 11:22 )

Traficul de pasageri, cât și cel cargo a crescut vertiginos în ultimii ani, în strânsă legătură cu accelerarea dezvoltării economice a Timișoarei. Spre exemplu, în anul 2011 se înregistrează în medie 75–80 de zboruri pe zi și o medie de 3300 de pasageri, față de anul 2005 când se înregistrau în medie 20–25 zboruri/zi și o medie de nici 1000 de pasageri. În orele de vârf ale traficului numărul de mișcări aeronave ajunge în mod frecvent la 16-18/oră, capacitatea aeroportului fiind de 22/oră (la platformă), urmând a se ajunge în anul 2015 la 45/oră. Numărul anual de pasageri (intrări-ieșiri) și mișcări aeronave a evoluat după cum urmează[11]:

 
Mutruc a spus: (January 27th, 2014 at 11:23 )

Traficul pe aeroportul Timisoara An Pasageri (total) Crestere Miscari aeronave Crestere
2005 611 705 18 416
2006 753 934 ▲ 23,2% 21 917 ▲ 18,2%
2007 849 171 ▲ 14,2% 23 321 ▲ 6,7%
2008 890 137 ▲ 4,3% 24 093 ▲ 3,1%
2009 973 624 ▲ 9,4% 24 261 ▲ 1,4%
2010 1 139 133[12] ▲ 16,9% 25 278 ▲ 3,8%
2011 1 202 925[13] ▲ 5,6% 23 151 ▼ 8,2%

 
Mutruc a spus: (January 27th, 2014 at 11:25 )

Doar puţin peste 750.000 de pasageri au trecut pragul Aeroportului Internaţional Timişoara, în 2013. Faţă de anul 2011, numărul acestora aproape s-a înjumătăţit. Conducerea aeroportului motivează această scădere prin retragerea treptată din Timişoara a companiei Carpatair.

 

Potrivit unui bilanţ dat publicităţii, joi, de Aeroportul Internaţional Timişoara, anul trecut au fost înregistraţi 757.096 de pasageri. Numărul este semnificativ mai mic decât în 2011, când pe Aeroportul din Timişoara se înregistrau aproape 1,3 milioane de pasageri.

„O conjunctură nefavorabilă pentru aeroport a constituit-o declinul volumului de trafic al companiei Carpatair în România, ceea ce a afectat negativ volumul de pasageri şi veniturile aeroportuare, în condiţiile în care Timişoara reprezenta în trecut baza de operare a companiei aeriene”, se arată în documentul precizat.

De altfel, compania aeriană Carpatair mai deţine un procent de doar 14 la sută din numărul total de pasageri de anul trecut, procent semnificativ mai mic decât în anii anteriori. O creştere spectaculoasă a avut-o însă concurentul direct al acesteia, Wizz Air, care a transportat anul trecut spre şi din Timişoara peste 330.000 de pasageri, reprezentând 44 la sută din numărul total înregistrat pe aeroport.

Carpatair, odată cel mai important operator aerian pe Aeroportul din Timişoara, a fost depăşit şi de Tarom şi de Lufthansa, în ceea ce priveşte numărul de pasageri.

Pentru a contracara acest declin, conducerea Aeroportului Internaţional Timişoara poartă negocieri cu diverse companii, atât pentru deschiderea unor noi destinaţii turistice, cât şi pentru transportul de mărfuri.

“Astfel, programul de zboruri ce va fi operat începând cu sezonul de vara 2014, de către una dintre companiile partenere de pe Aeroportul Internaţional Timişoara-“Traian Vuia”, include o creştere a frecvenţei zborurilor către cele mai importante destinaţii europene. Noul program de zboruri operat în 2014 de către această companie include 6 zboruri suplimentare către unele dintre destinaţiile europene operate deja de pe Aeroportul Internaţional Timisoara “Traian Vuia”, după cum urmează: Londra, două zboruri suplimentare, Dortmund, un zbor suplimentar, Milano – un zbor suplimentar, Valencia – un zbor suplimentar şi Paris – un zbor suplimentar”, se mai arată în documentul trimis de Aeroportul Internaţional Timişoara.

În acelaşi timp, susţin cei de la aeroport, compania amintită analizează şi oportunitatea deschiderii, începând cu sezonul de vară 2014, a două noi destinaţii din Timişoara.

 
Cresterea ilup a spus: (January 27th, 2014 at 13:49 )

În anul 2010, aeroportul din Timişoara a înregistrat peste un milion de pasageri, în crestere cu 16% faţă de anul 2009 şi un profit de 15,6 milioane de lei, aproape dublu faţă de 2009. Potrivit directorului aeroportului din Timişoara, Cornel Sămărtinean, profitul instituţiei a fost aproape dublu faţă de acum doi ani, ajungând la 15.630.000 de lei. Trebuie menţionat că directorul aeroprotului s-a contrazis de câteva ori cu aceste raportări de cifre, pentru ca instituţia să primească ajutoare finanziare de la stat. Directorul Aeroportului Timişoara, Cornel Sămărtinean, a modificat mai multe raportări privind numărul total de pasageri în cursul anului 2010. În rapoartele înainte de acesta, numărul de pasageri era de fiecare dată sub un milion. Motivul este unul simplu: cu o cifră sub un milion de pasageri, aeroporturile din Timişoara, Suceava şi Cluj primeau ajutoare financiare din partea statului român în valoare totală de 240 milioane de euro. În urma scandalurilor privind terminalul non-Schengen, inaugurat cu surle şi trâmbiţe chiar vineri de către ministresa Anca Boagiu şi a celui privind plecarea Wizz Air, directorul aeroportului din Timişoara a recunoscut în luna noiembrie 2010 că numărul pasagerilor care tranzitează depăşeşte un milion de persoane. Astfel, Aeroportul Timişoara mai pierde şi ajutoarele financiare de stat. La această situaţie a contribuit şi compania Carpatair, care a depus o plângere la Comisia Europeană, în urma căreia s-a blocat acordarea ajutoarelor de stat către aeroportul din Timişoara.

 
sasha,mutruc-autism a spus: (January 27th, 2014 at 13:56 )

O.K.-care unitate din Romania,plateste angajatii,dupa care ii anunta,ca banii nu erau cuveniti???NICIUNA!!!realizari,statistici,nu trec prin buzunare,labe triste!!!

 
Mumu a spus: (January 28th, 2014 at 22:05 )

Citi psd prosti exista pe lumea asta, toate venituri si profitul aeroportului sint date oficiale la ministerul de finante ,usor de verificat. Cit mai mintiti comunisti ordinari ce sinteti?

 
Aviatia a spus: (January 28th, 2014 at 22:43 )

Postaci lui idulu fochistu, luati o pauza ca acus ramaneti fara idol si atunci nu va vad bine. Poate vine lupu si va maninca ca pe niste iezi prosti ce sinteti. Daca vine si alexa nu vad pe unde mai latrati. Nu mai pomenesc de preunca ca atunci clar ca va urmareste si cind va faceti datoria de familie. Hai ca ne vedem curond!

 
Les a spus: (January 28th, 2014 at 22:49 )

Ha, ha, ha cite minciuni, oare toti o fi betivi?
““Astfel, programul de zboruri ce va fi operat începând cu sezonul de vara 2014, de către una dintre companiile partenere de pe Aeroportul Internaţional Timişoara-“Traian Vuia”, include o creştere a frecvenţei zborurilor către cele mai importante destinaţii europene. Noul program de zboruri operat în 2014 de către această companie include 6 zboruri suplimentare către unele dintre destinaţiile europene operate deja de pe Aeroportul Internaţional Timisoara “Traian Vuia”, după cum urmează: Londra, două zboruri suplimentare, Dortmund, un zbor suplimentar, Milano – un zbor suplimentar, Valencia – un zbor suplimentar şi Paris – un zbor suplimentar”, se mai arată în documentul trimis de Aeroportul Internaţional Timişoara.”

Ha,ha,ha ce minciuni ca cu compania austriacul care vine,vine si iar vine la primavara. Cum poate institutia Ait sa minta si premeditare fara cineva sa faca ceva. Vine si momentul acela!

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Companiile de electricitate vor fi amendate pentru intarzierile in reparatiile de retele

Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei a decis să amendeze companiile Enel şi Electrica, care administrează reţelele din zonele afectate de furtună. Sancțiunile, de până la 200.000 de lei pentru fiecare zonă nealimentară, vin din cauza întârzierilor cu care au fost remediate defecţiunile.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Companiile de electricitate vor fi amendate pentru intarzierile in reparatiile de retele

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Pagubele de la patru școli din Timișoara depășesc, pe fiecare caz în parte, sumele oferite de guvern per total pentru repararea unităților de învățământ avariate de furtună. Primarul Nicolae Robu a publicat miercuri estimările făcute de subordonații săi pentru fiecare școală. El explică astfel de ce suma totală este de 10 ori mai mare decât cea care va fi cerută de la guvern.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primaria si guvernul s-au inteles doar la doua scoli. Pagubele de la Economic depasesc cu mult suma pentru toata Timisoara
Primarul Nicolae Robu face un apel la timișoreni, pe care îi roagă să-l anunțe direct dacă au încă probleme cu utilitățile. Edilul spune că lucrurile încep să revină la normal în Timișoara, dar îi roagă pe oameni să evite, în continuare, plimbările prin parcuri, unde încă nu s-a terminat degajarea crengilor și a arborilor căzuți.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Robu roaga timisorenii sa evite plimbarile prin parcuri si sa-l anunte daca inca nu au curent sau apa
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top