Deputatul Marilen Pirtea lansează o campanie publică pentru autostrada Timișoara – Belgrad

Deputatul PNL de Timiș Marilen Pirtea intenționează să resusciteze proiectul de construcție a unei autostrăzi care să facă legătura între Timișoara și Belgrad, un proiect care se discută de mai multă vreme.

Traseul luat în considerare în discuțiile inițiale a fost o legătură la autostrada A1, în zona Remetea Mare, spre graniță, apoi spre Vârșeț și Pancevo, de unde există deja o relație bună spre Belgrad. Într-o primă etapă, Marilen Pirtea a demarat constituirea unui grup de lucru parlamentar, pentru ca în faza a doua să lanseze o campanie publică de susținere a proiectului. „Nu pot accepta sub nicio formă ca acest proiect să moară în sertarele guvernului. Ignorarea nevoilor Timișoarei poate fi considerată o formă de abuz la adresa cetățenilor ei. Deși ca deputat am un spațiu de manevră limitat, nu vreau să stăm cu mâinile în sân. Este de datoria mea, ca parlamentar de Timiș, să atenționez public asupra necesității unei investiții extrem de utile pentru Timișoara și zona de vest a țării. Prima măsură a fost să inițiez un grup de lucru parlamentar, care să susțină demararea acestei investiții. Grupul de lucru este deschis parlamentarilor de orice culoare politică și se adresează, evident, celor din zona de vest a țării”, spune deputatul.

În ceea ce privește campania publică, liberalul invită pe toți cei care doresc să susțină proiectul să se înscrie pe pagina de internet www.marilenpirtea.ro. „Cu cât suntem mai mulți cei care ne dorim implementare proiectului, cu atât mai mari sunt șansele să îi facem să înțeleagă pe cei din guvern că avem nevoie de această autostradă. Să nu uităm că Bucureștiul este singura capitală europeană care nu este legată de o altă capitală printr-o șosea de mare viteză. Beneficiile nu sunt doar pentru Timișoara”, susține deputatul PNL.

Totodată, Pirtea își propune să identifice cele mai bune modalități de a face lobby pe lângă instituțiile abilitate. De asemenea, se va lua legătura cu parlamentarii sârbi, pe tema oportunității creării unui asemenea grup și în parlamentul din țara vecină. Pirtea amintește că, în 2017, Guvernul României, condus la acea perioadă de Sorin Grindeanu, arunca vina pe sârbi, insinuând că vecinii noștri nu mai doresc realizarea acestei autostrăzi. Acest fapt a fost taxat la scurt timp de către partea sârbă, care a anunțat că problema se află de fapt în România.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

pif a spus: (mai 30th, 2018 at 14:59 )

Freddy ce zice?

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Timisoara 2021

Administratie vezi arhiva Administratie

Gauss topografie timisoara

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

CCIAT

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Planurile primăriei de a cumpăra zeci de tramvaie cu bani de la UE s-au schimbat, după ce proiectul a fost respins de trei ori! S-a ajuns acum la o altă variantă, încă nedepusă la finanțare. Nicolae Robu nu vrea comparații cu Oradea, de exemplu, și spune că specialiștii din PMT știu mai bine de ce are nevoie orașul și nu există riscul să se piardă vreun ban.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Proiectul de cumpărare de tramvaie cu bani de la UE, respins de trei ori. Robu: Ne-am mirat, dar am revenit
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com