Camera de Comerţ, Industrie și Agricultură Timiş, prin Direcția Formare și Perfecționare Profesională, desfășoară, în luna mai, mai multe cursuri de formare.
Cursul de competențe informatice are loc în perioada 2 – 15 mai (luni – vineri, orele 16,30-20,30). Este vorba despre un curs de inițiere în domeniul utilizării calculatorului, recomandat celor care doresc să-și dezvolte competențele de utilizare la PC-ului pentru eficientizarea activității profesionale și a comunicării, la locul de muncă, acasă sau la școală. Cursul are următoarea tematică: Sistemul de operare Windows, Microsoft Word, Microsoft Excel, Internetul – generalități și definiții, navigare, utilizarea regulilor de comportare în rețeua Internet, servicii de poștă electronică. Lector: Dănuț Birceanu, coordonator curs: Ana Maria Luca. Taxă de participare: 750 lei/pers.
***
Cursul de formator (Cod COR 242401) se derulează în intervalul 7 – 18 mai, (luni – vineri, orele 16,30-1,930). Obiectivul cursului este de a pregăti persoane opentru ocupația de formator, iar obținerea certificării dă dreptul la practicarea acestei meserii. Are la bază metode dinamice, interactive şi practice și este în concordanță cu noul standard ocupațional din 2007.Lector: Alin Mihail Grecu, coordonator curs: Ana Maria Luca. Taxă de participare: 1.000 lei/pers.
Cursul de expert achiziții publice (Cod COR 214946) se desfășoară în perioada 7 – 22 mai (luni-vineri, orele 16,30-20,30) și se adresează compartimentelor de achiziții publice care, potrivit noilor prevederi în achiziții publice, urmează să fie formate din cel puțin 3 persoane, din care două treimi trebuie să aibă studii superioare și specializări în domeniul achiziţiilor. Tematica vizează, printre altele, Legea Achizițiilor publice, detalierea modalităților de consultare a pieței și a unor aspecte legate de documentația de atribuire, procedurile desfășurate integral prin mijloace electronice (on-line). Cursul are o parte teoretică și o parte practică. Lector: Daniela Goia, coordonator curs: Milena Mureșan. Taxă de participare: 1.000 lei/pers.
Cursul de arhivar (Cod COR 441501) are loc în perioada 7 mai – 5 iunie (luni-vineri, orele 16-21) și include 2 săptămâni teorie + 2 săptămâni practică. Cursul este obligatoriu pe piața muncii, fiecare organizație publică sau privată având obligația să-și organizeze un compartiment de arhivă, administrat de personal calificat. Cursul se adresează persoanelor (cu minim studii medii) care fie ocupă funcția de arhivar sau îndeplinesc atribuții pe linie de arhivă la nivelul unei organizații și doresc să-și actualizeze cunoștințele și/sau să-și perfecționeze pregătirea profesională, fie persoanelor care doresc să-și dezvolte competențe în acest sens, sub îndrumarea formatorilor în domeniu. Lector: Florica Muntean, coordonator curs: Tania Avramov. Taxă de participare: 1.000 lei /pers.
Cursul de auditor intern al Sistemului de Management al Calității (Cod COR 214130) este programat în perioada 14 mai – 22 iunie. În intervalul 14 mai – 25 mai are loc pregătirea teoretică ( luni – vineri, orele 16,30-20,30), iar între 29 mai și 22 iunie are loc pregătire practică. Cursul se adresează personalului care coordonează sau participă la evaluarea prin audit a sistemului de management al calităţii. Lector: Lucian Tărăbîc, coordonator curs: Milena Mureșan. Taxă de participare: 1.200 lei/pers.
Cursul de manager de proiect (Cod COR 242101) se derulează în perioada 21 mai – 7 iunie. Între 21 și 31 mai se face pregătirea teoretică (luni – vineri, orele 16,30-20), iar între 4 și 7 iunie se face pregătirea practică. Cursul se adresează tuturor celor care doresc să acumuleze cunoștințe și abilități în domeniul managementului de proiect. Este acoperită întreaga tematică necesară pentru ocuparea unui post de manager de proiect, indiferent de tipul proiectului sau de locul de muncă al persoanei nominalizate să îndeplinească această funcție Certificatul de absolvire pentru ocupația „Manager Proiect” este o condiție esențială pentru oricine dorește să deruleze proiecte cu finanțare europeană. Lector: Monica Mișcă, coordonator curs: Cecilia Mateș. Taxă de participare: 1.000 lei/pers.
Cursul de specialist în managementul deșeurilor, în conformitate cu Legea 211/2011 modificată (Cod COR: 325713) are loc în perioada 21 mai – 5 iunie (luni – vineri, orele 17-21) și se adresează agenților economici care generează deșeuri. Nedesemnarea, în firmă, a unei persoane acreditate care să se ocupe de colectarea și transportul deșeurilor, în conformitate cu Legea nr. 211/2011, constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 15.000 la 30.000 lei. Lector: Alina Lavinia Călușeru, coordonator curs: Ana Maria Luca. Taxă de participare: 1.000 lei / pers.
Cursul de gestionar depozit (Cod COR 432101) se desfășoară în perioada 21 -31 mai (luni – vineri, orele 16,30-19,30). Cu un puternic caracter practic și aplicativ, cursul se adresează atât celor ce doresc să fie certificați în recepția, manipularea, depozitarea, livrarea și inventarierea mărfurilor. Lector: Monica Ocnean, coordonator Curs: Milena Mureșan. Taxă de participare: 1.000 lei/pers.
Cursurile se desfășoară la Centrul Regional de Afaceri al CCIAT din Bd. Eroilor de la Tisa nr. 22, sunt autorizate de Autoritatea Națională pentru Calificări (A.N.C.) iar certificatele obținute la absolvire au recunoaștere națională și sunt emise de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației. Conform Codului Fiscal Art. 21, alin. 2, lit. H, costul cursurilor autorizate de Autoritatea Națională pentru Calificări se deduce integral din impozitul pe profit sau venit. Certificatele se eliberează în maximum 30 de zile de la absolvirea cursului. Membrii CCIAT beneficiază de 10% reducere din costul cursurilor, conform Ghidului Serviciilor. Se acordă 20% reducere pentru șomeri în baza adeverinței de șomaj.
Informații și înscrieri, la Direcția Formare și Perfecționare Profesională (DFP) a CCIAT / Centrul Regional de Afaceri din Bd. Eroilor de la Tisa nr.22, cam.110, tel. 0720-444.121, 0256-219.171, 0256-219.172, 0256-294.922, e-mail: tania.avramov@cciat.ro, amluca@cciat.ro, mmuresan@cciat.ro, cmates@cciat.ro. Persoană de contact: Tania Avramov, manager DFP.
Comentarii prin facebook