E clar: vara, Timișoara se conduce perfect de pe plajă. Nu-ți trebuie decât un smartphone și o conexiune bună la Internet. Totul, pentru a-ți putea posta pe Facebook realizările și planurile. Primarul Nicolae Robu anunță, de la Mamaia, că documentația pentru reabilitarea tramvaielor e gata și poate fi trimisă pe SEAP.
În ultima zi de concediu petrecută la Mamaia, primarul Nicolae Robu a anunţat, pe Facebook, că a fost finalizat caietul de sarcini pentru reabilitarea a 30 de tramvaie şi că a autorizat transmiterea documentaţiei pentru a fi publicată pe SEAP. Liberalulu promite că tramvaiele reabilitate vor arăta exact ca unele noi. Totul, în afară de șasiu, va fi înlocuit, iar călătorii vor avea inclusiv acces la Internet! „Tramvaiele reabilitate vor avea caroserie noua, aceeasi forma cu tramvaiele noi, aceleasi sisteme de actionare care se pun pe tramvaiele noi, scaune noi, cu incalzire, climatizare de acelasi tip cu cea de pe tramvaiele noi, Internet, monitorizare a tot ce se intampla in vagoane si in jurul lor cu o multime de camere video, etc., etc. Reabilitarea va fi sustinuta financiar din veniturile proprii ale Primariei”, a postat Robu.
Tramvaiele noi mai trebuie să aștepte, pentru că Robu admite că o astfel de achiziție ar putea să nu fie potrivită pentru fonduri europene nerambursabile. „Achizitia lor va putea fi facuta pe fonduri europene nerambursabile sau, daca astfel de cheltuieli nu vor fi eligibile, pe masura ce ne vor fi rambursati banii pe care ii avansam in 2013 si 2014 in proiectele majore de modernizare a Timisoarei (subpasaje, carosabile, centru istoric, malurile Begai, etc., etc.)”, mai spune primarul. În ceea ce privește reabilitarea tramvaielor, în luna februarie, Nicolae Robu a fost în vizită la Pașcani, la fabrica Remar, a lui Gruia Stoica, proprietarul GFR și cumpărătorul CFR Marfă. Primarul Timișoara a venit foarte încântat din Moldova. Reabilitarea unui tramvai va costa în jur de 50.000 de euro.
Comentarii prin facebook