Ilie Sarbu, cel mai harnic senator de Timis

Ca în fiecare an, Institutul de Politici Publice a elaborat un raport de monitorizare a activității parlamentare și pentru 2013. Printre temele analizate s-a numărat și prezența aleșilor la voturile finale date în cele două camere. La Senat, pe primul loc dintre cei șase senatori din Timiș se află Ilie Sârbu, șef al grupului PSD din Senat.

Ilie Sarbu

Ilie Sârbu a avut o prezență de 90% la voturile finale, respectiv are 355 de voturi exercitate din 396 posibile. În clasamentul general, el ocupă poziția a 17-a dintr-un total de 167 de senatori. Pe locul secund se află celălalt senator PSD de Timiș, Matei Suciu, cu o prezență la voturile finale de 82%. În clasamentul general, Suciu ocupă poziția 39. Senatorul PP-DD Ioan Iovescu se situează pe locul III, el având o prezență de 76%, cu care se regăsește pe locul 53 în clasamentul general. Al patrulea senator de Timiș ca prezență la vot este liberalul Ben-Oni Ardelean, care are un procent de 67% (locul 73 la general). Imediat vine celălalt senator liberal, Petre Ehegartner, cu o prezență de 53% (locul 109 la general). Pe ultimul loc dintre senatorii din Timiș și pe unul din ultimele din țară (164 din 167 de aleși) se situează Vasile Blaga. Președintele PDL a fost prezent doar la 24 de voturi finale, ceea ce înseamnă un procent de 6%.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

11 comentarii pentru acest articol

ino the perfect spirit a spus: (January 28th, 2014 at 19:44 )

ÎNSEMNAȚI EXACT CÎT FACEȚI PENTRU TIMIȘOARA!!!!ADICĂ NIMIC!!!!

INO THE PERFECT SPIRIT OF TRUTH AND LIFE!!!!

Mihai Mihaila a spus: (January 29th, 2014 at 13:21 )

Responsabilitatea evident este a miniştrilor: toţi trebuiau să demisioneze, nu doar Stroe. Demisia trebuia să şi-o dea şi ministrul Transporturilor, şi ministrul Sănătăţii, şi premierul. Să-şi asume responsabilitatea”, ne-a mai declarat Sămărtinean.
„Vă spun din experienţa ca director la Aeroportul Timişoara că tot ce voia premierul să facă, o celulă de urgenţă, există deja. Eu am fost parte când eram director la aeroport dintr-o celulă naţională, fiecare pe domeniul lui. Erau responsabilităţi clare, când avionul era în raza de acţiune a unui aeroport sau a unui judeţ. Lucrurile erau foarte clar stabilite. Din păcate nu s-a respectat nimic, toţi au lucrat după ureche.
Eu am păţit la fel după trei săptămâni la aeroportul Timişoara, în ianuarie 2010, la ameninţarea cu bombă. Toate structurile stăteau cu mâinile încrucişate şi aşteptau să le spun ce să facă. Mi s-a părut hilar. I-am ameninţat că le fac plângeri penale la toţi şi abia atunci s-au pus în mişcare.

Dupa 30 de luni de profit,minus 3.585.000 lei !!! a spus: (January 29th, 2014 at 13:26 )

In concluzie, conducerea Aeroportului, în frunte cu directorul Cornel Sămărtinean, nu a gestionat în condiţii de calitate activitatea economico-financiară. La evaluarea sistemului de control intern/managerial s-au constatat următoarele: nu a fost elaborată o procedură privind managementul riscurilor; nu au fost elaborate/actualizate şi aprobate programele de dezvoltare a sistemelor de control intern/managerial care trebuie să cuprindă obiectivele, acţiunile, responsabilităţile, termenele precum şi alte componente ale măsurilor respective. Neevidenţierea în mod distinct în program a acţiunilor de perfecţionare profesională atât pentru persoanele cu funcţii de conducere, cât şi pentru cele de execuţie; nerespectarea prevederilor legale referitoare la supervizarea misiunilor de audit public intern, nu s-a elaborat un program de asigurare şi îmbunătăţire a calităţii sub toate aspectele activităţii de audit public intern, astfel încât să asigure ca normele, instrucţiunile şi codul etic să fie respectate de auditorii interni; nerespectarea prevederilor Legii nr. 672/2002 referitoare la modul de desfăşurare a misiunilor de audit (nu s-au întocmit: un proiect de raport de audit, o minută a reuniunii de conciliere); au fost elaborate normele metodologice proprii privind activitatea de audit public intern în cadrul entităţii, dar nu au fost avizate de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.Conform Raportul public pe anul 2011, inspectorii Curții de Conturi au găsit o serie lungă de nereguli la Societatea Națională „Aeroportul Traian Vuia” Timișoara. Ca urmare a controlului s-a constata nestabilirea, neevidenţierea, neurmărirea şi neîncasarea veniturilor proprii de 3.585.000 lei !!!

Traficul de pasageri, cât și cel cargo a crescut vertiginos în ultimii ani, în strânsă legătură cu accelerarea dezvoltării economice a Timișoarei. Spre exemplu, în anul 2011 se înregistrează în medie 75–80 de zboruri pe zi și o medie de 3300 de pasageri, față de anul 2005 când se înregistrau în medie 20–25 zboruri/zi și o medie de nici 1000 de pasageri. În orele de vârf ale traficului numărul de mișcări aeronave ajunge în mod frecvent la 16-18/oră, capacitatea aeroportului fiind de 22/oră (la platformă), urmând a se ajunge în anul 2015 la 45/oră. Numărul anual de pasageri (intrări-ieșiri) și mișcări aeronave a evoluat după cum urmează[11]:
Traficul pe aeroportul Timisoara An Pasageri (total) Crestere Miscari aeronave Crestere
2005 611 705 18 416
2006 753 934 ▲ 23,2% 21 917 ▲ 18,2%
2007 849 171 ▲ 14,2% 23 321 ▲ 6,7%
2008 890 137 ▲ 4,3% 24 093 ▲ 3,1%
2009 973 624 ▲ 9,4% 24 261 ▲ 1,4%
2010 1 139 133[12] ▲ 16,9% 25 278 ▲ 3,8%
2011 1 202 925[13] ▲ 5,6% 23 151 ▼ 8,2%

ATENTIE: A se vedea ACUM, cate curse au mai ramas a spus: (January 29th, 2014 at 16:18 )

stinațiile cel mai des operate de pe aeroportul Timisoara Destinație Aeroport Zboruri săptamanale (dus-întors)
Aprilie 2012 Companii aeriene
Flag of Romania.svg Bucuresti Aeroportul Internațional Henri Coandă București
86

TAROM
Flag of Germany.svg Munchen Aeroportul München Franz Josef Strauß
52

Lufthansa, Carpatair
Flag of Italy.svg Milano Aeroportul International Milano-Bergamo
18

Carpatair, Wizz Air
Flag of Italy.svg Roma Aeroportul Internațional Roma Fiumicino
16

Carpatair, Wizz Air
Flag of Italy.svg Veneția Aeroportul Internațional Veneția, Aeroportul International Treviso
14

Carpatair, Wizz Air

ATENTIE: A se vedea ACUM, cate curse au mai ramas a spus: (January 29th, 2014 at 16:19 )

Numarul de locuri oferite pe principalele rute de pe aeroportul Timișoara Destinație Aeroport Locuri disponibile (dus-întors/săptămană)
Aprilie 2012 Companii aeriene
Flag of Romania.svg Bucuresti Aeroportul Internațional Henri Coandă București
5566

TAROM
Flag of Germany.svg Munchen Aeroportul München Franz Josef Strauß
4972

Lufthansa, Carpatair
Flag of Italy.svg Milano Aeroportul Internațional Milano-Bergamo
2490

Carpatair, Wizz Air
Flag of Italy.svg Roma Aeroportul Internațional Roma Fiumicino
2130

Carpatair, Wizz Air
Flag of Italy.svg Veneția Aeroportul Internațional Veneția, Aeroportul International Treviso
1420

Carpatair, Wizz Air

ATENTIE: a spus: (January 29th, 2014 at 16:19 )

2. Construirea unui terminal pentru curse operat în regim non-Schengen

Un nou terminal de plecări și sosiri non-Schengen a fost finalizat la sfârșitul anului 2010. Clădirea, având o suprafață de aproximativ 2000 mp,[14] va fi destinată exclusiv zborurilor din țările care se afla în afara spațiului Schengen.[15][16][17] Estimările inițiale arată că un număr de 180 000 de pasageri vor sosi și vor pleca anual din/spre destinațiile non-Schengen pe care aeroportul le deține.

ATENTIE: a spus: (January 29th, 2014 at 16:20 )

2010, 3 noiembrie – a fost certificat ca aeroport internațional, întrucât lucrările la terminalul de zboruri non-Schengen au fost finalizate. Certificarea ca aeroport internațional este o condiție obligatorie pentru a putea opera zboruri regulate în statele non-Schengen.[4].

ATENTIE: a spus: (January 29th, 2014 at 16:22 )

Date de bază
Proprietar
Operator Municipiul Timișoara
Suprafață 330 x 275 m
Altitudine 106 m[2]
Terminale 1
Linii aeriene și operatori 9
Destinații 24
Pasageri 1 202 924 (2011)
Mărfuri 1300 T (2011)
Trafic de avioane 23 278 (2011)
Capacitate
(Pasageri pe an) 1500 pasageri/oră
Angajați 257

ATENTIE: Pai dl. Idolu este Director in perioada aceasta... a spus: (January 29th, 2014 at 16:23 )

Statistics (2013)
Passengers 757,096
Aircraft movements 11,929

ATENTIE: Pai dl. Idolu este Director in perioada aceasta... a spus: (January 29th, 2014 at 16:25 )

Year Passengers (total)[1][5][6] Change Aircraft Movements (total)[1][5] Change
2005 316,752 22,787
2006 661,417 Increase 109% 24,816 Increase 8.9%
2007 859,329 Increase 30% 25,326 Increase 2%
2008 886,083 Increase 3.1% 24,520 Decrease 3%
2009 991,737 Increase 11.9% 24,713 Increase 0.8%
2010 1,136,064 Increase 14.5% 25,830 Increase 4.5%
2011 1,202,925 Increase 5.9% 23,151 Decrease 10.3%
2012 1,039,109 Decrease 13,5% 18,727 Decrease 19,1%
2013 757,096 Decrease 27.1% 11,929 Decrease 36.3%

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Îndrăgita Stela Popescu a murit, joi, la vârsta de 81 de ani. Actriţa a fost găsită de un echipaj SMURD, fară suflare, în propria casă. Medicii fuseseră chemați de fiica adoptivă a actriței, îngrijorată că aceasta nu răspunde la telefon.
Citeşte tot articolul Citeste articolul A murit Stela Popescu!
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top