Parcare in stil nou pe sapte strazi din zona Pietei Unirii

Pe străzile din zona istorică a Timișoarei, închise pentru reabilitare, va fi introdus un sistem… inovator de parcare. Noile reguli care alocă o parte a străzii pentru riverani și cealaltă parte pentru restul lumii vor intra în vigoare după închiderea parcării din Piața Unirii, care se poate întâmpla de pe o zi pe alta.

parcare unrii

Primarul Nicolae Robu a anunțat vineri cum se va putea parca în zona centrală a orașului, închisă în mare parte din cauza lucrărilor de reabilitare. Parcarea temporară din Piața Unirii este încă deschisă și nu se știe exact când va fi desființată. „Nu vă pot spune când se va închide circulația și implicit parcarea din Piața Unirii. Totul depinde de constructor. Noi am dat aprobare constructorului ca, din ziua în care are nevoie să lucreze, să poată închide circulația. Se poate întâmpla din zi în zi”, a declarat edilul. Acesta susține că a găsit un sistem „inovator” care va fi aplicat pe șapte străzi.

Când se va reuși semnalizarea corespunzătoare a zonei, se va proceda astfel: pe partea dreaptă vor putea parca riveranii, iar pe partea stângă se va putea parca prin sistem TimPark”, explică Robu. Vor fi incluse în acest sistem străzile Gh. Lazăr, pe porțiunea Gh. Dima – V. Alecsandri, E. Ungureanu, pe tronsonul Gh. Lazăr – Gh. Dima, E. Grigorescu, pe porțiunea V. Alecsandri – Gh. Dima, Regimentul 5 Vânători, tronsonul Oituz – Piața Unirii, G. Coșbuc, porțiunea Matei Corvin – Piața Țepeș Vodă, și P. Chinezu, tronsonul G. Coșbuc – Oituz. Robu admite că numărul locurilor de parcare va fi mai mic, dar spune că nu există, momentan, o altă soluție. Riveranii sunt așteptați la primărie, pentru a-și ridica permisele de parcare, adică niște „cartoane ștampilate, pe care le vor pune în parbriz”, pentru ca polițiștii locali să știe exact care este situația mașinilor respective.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO
Nicolae Robu îi cere lui Dănuț Groza să facă dovada că, înainte de finele lunii martie, în Sânnicolau Mare erau mai mult de 24 de membri PNL. Șeful PNL Timiș susține că nu există nici cotizații plătite și că lucrurile trebuie lămurite rapid. Robu spune și că, dacă nu se opunea el, Groza ar fi fost dat demult afară din partid.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Razboiul in PNL Timis, un nou episod. Robu: N-o sa anulam alegeri pentru ca asa vrea Danut Groza
Sunt prea multe treceri de pietoni în Timișoara, iar acestea încurcă traficul rutier. În consecință, primăria va continua să desființeze „zebre”. Următoarea pe listă se află pe strada Gheorghe Lazăr, iar cea din Mărăști rămâne desființată, pentru că sunt zeci de mii de mașini și doar sute de pietoni.
Citeşte tot articolul Citeste articolul In Timisoara vor disparea mai multe „zebre”. Robu: Incurca circulatia, pietonii pot face 100 de pasi in plus
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top